Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Beste mensen,

Om te beginnen werk ik met Windows 10 versie

Betreft updates Windows 10
Als ik de updates wil activeren doe ik dat via Instellingen, Windows update, Updatestatus en krijg dan de volgende melding:

Afb 1.jpg

Daarna kijk ik naar de geschiedenis van de updates en krijg ik de volgende melding:
Afb 2.JPG

Omdat het me sterk lijkt dat er sinds half december jl geen updates op W10 zijn geweest ga ik naar Herstelopties en krijg het volgende beeld
Afb 3.jpg


Als ik het aangevinkte pad volg, krijg ik:
Afb 4.jpg


En dan haak ik af, want dan weet ik het niet meer.
Kan iemand mij (verder) helpen?
 
je staat in feite 1 cumulatieve update achter namelijk de KB3213986
deze heb jij dan getracht via de gewone manier op te halen en dit ging dus niet bij u .. dit zal wellicht aan de snelheid van je internet verbinding liggen ..
je kan deze update KB3213986 ook ophalen via het update catalog center ..
Ashampoo_Snap_2017.01.27_17h26m28s_002_.jpg....neem de juiste bit versie!.
eenmaal deze gedownload is klik je deze aan en zou deze ook geinstalleerd worden .
 
jij dient eens naar de update services te gaan (deze staat blijkbaar uit bij u ) deze dien je dus te starten ..
rechts klik op start > configuratiescherm>systeembeheer > services > windows update services

b8b206ad80-Ashampoo_Snap_2017.01.27_18h41m19s_004_.png
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg uw bijlage 17988 niet geopend, maar heb de rest uitgevoerd en windows updateservices op automatisch gezet. Is dat goed? Die stond inderdaad op Uitgeschakeld.
Vervolgens moet ik de Update weer opnieuw uploaden, of kan je me vertellen waar die staat?
 
Ik heb de update inmiddels gevonden en opgestart. Lijkt goed te lukken. Als hij afgerond is zal ik u daarover inlichten! Voorlopig bedankt. Hier was ik zelf nooit uit gekomen. Die setting is blijkbaar tussentijd gewijzigd want eerdere updates hebben volgens mij wel plaatsgevonden. Gaat het te ver om mij uit te leggen hoe dat zo maar kan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan