Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vraagje betreft het hier om dezelfde pc te gaan waar je eerder al vermelde dat het opstarten en het afsluiten ruim 10 minuten duurt !
indien zo dat is het toch duidelijk dacht ik dat jij jouw systeem niet kan upgraden naar de Windows 10 wegens niet geschikte hardware..
er stond er eerst een Windows 7 op je systeem ....deze heb jij dan geupgrade naar Windows 10
maar omdat de opstart / afsluit tijd ruim 10 minuten bedroeg heb jij weer besloten om terug te gaan naar de Windows 7...
hoe heb je dit gedaan ?
ben jij van uit de Windows 10 via de instellingen > bijwerken en beveiliging > systeemherstel terug gegaan naar de Windows 7
of heb jij eerder getracht om een image terug te zetten !
ok ik zie dat je reageerde terwijl ik een bericht aan het typen was ...
jij had eerder de optie moeten nemen die aanwezig was in de Windows 10 om terug te gaan naar de Windows 7
*jij bent nu opgestart vanaf de Windows 7 DVD en de Windows 10 laat dit niet toe !
indien jij verder wilt gaan met het opstarten van de Windows 7 dvd dan dien de Windows 10 eerst verwijderd te zijn !
Voor zover ik kan zien heeft post #1 niets te maken met Windows. Screenshot geeft een BIOS melding ivm S.M.A.R.T.
Error 0x01: Read Error Rate.
Maw, je harde schijf is naar de vaantjes aan het gaan. Tijd om te vervangen dus.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.