Nieuws Windows 10-ondersteuning stopt per oktober 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alé dan ga ik ineens Windows 10 en Windows 8 en 8.1 overslaan dacht nog Windows 10 te kopen maar 4 jaar kan ik nog wel wachten.
 
@salmax Als de geruchten kloppen zal Windows 11 of hoe het ook moge heten er zijn vanaf dit najaar ! Snap je redenering niet want je zit nu al met een systeem dat niet meer ondersteund wordt blijkbaar. Hoe lang Windows 10 ondersteund wordt maakt dan toch geen verschil voor jou, want je hebt het zelfs niet !
 
Ik was wel van zin een SSD te kopen (53 €) om die Windows 10 te plaatsen ( later of alleen de code grijze zone) als er dan iets mis ging bij een update kan ik tijdelijk nog Windows 7 gebruiken.
Als ik Windows 7 had geupgrade naar Windows 10 en moest bij elke update naar de winkel om te herstellen. Had ik er goed opgestaan met mijn leefloon. En misschien op straat aan het bedelen geweest. Als ik de problemen lees die ik met Windows 10 vanaf 2015 kon oplopen als mijn pc bij de ongelukkigen was.
Gelukkig ken ik al een beetje Linux en heeft die mij nog niet in de steek gelaten.
En voor wat ik doe kom ik met Linux ruim toe.
 
@salmax Sorry, maar ik volg je absoluut niet in die - in mijn ogen - kromme redenering.
Het is niet zo dat upgrades in Windows 10 noodzakelijk fout gaan / het is niet zo dat je dan naar de winkel moet (wij zijn er ook nog) / het is niet zo dat je meer gevaar op problemen loopt met Windows 10 dan met Windows 7 - zeker niet nu 7 al zo lang niet onderhouden wordt dat het zo lek is als een zeef ...

Het besluit dat je met Linux verder kan is natuurlijk volledig je goed recht en de bedoeling van de makers/ondersteuners van Linux. Wat jou betreft zijn ze daar blijkbaar in geslaagd dus bravo voor hen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan