Windows 10-gebruikers melden problemen met printen na veiligheidsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Een nieuwe update voor Windows 10 zorgt ervoor dat meerdere gebruikers niet meer kunnen printen vanaf hun besturingssysteem. Het probleem zit in recente beveiligingsupdates voor versies 1903, 1909 en 2004 van het OS.

Het probleem komt voor bij meerdere gebruikers. In verschillende posts op Reddit beschrijven gebruikers dat ze geen documenten meer kunnen printen. Het probleem zit bij meerdere printers van HP, Brother, Canon en Panasonic en komt voor op verschillende plekken in het besturingssysteem. Gebruikers krijgen een foutmelding te zien, of programma's zoals de browser of pdf-lezer crashen als ze proberen iets te printen. Lees verder op https://tweakers.net/nieuws/168408/...oblemen-met-printen-na-veiligheidsupdate.html
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Quit
Heb ook een probleem met mijn Kyocera ECOSYS M6026cdn gehad.
Printen had ik wel redelijk snel terug ok maar scanner kreeg ik dan eerst weer niet aan de praat.
Werkt nu wel weer.

Wist/weet nog steeds niet wat de oorzaak was. Heb voorlopig driver updates uitgeschakeld.
Van alles geprobeerd, mogelijk was mijn oplossing ook een toch nog compatible (oudere) driver.

Als 't weer gebeurd, toch maar eens zien of die veiligheidsupdates eventueel de oorzaak waren.
Misschien zijn beiden gerelateerd?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan