Windows 10 Windows 10 en Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte heer, mevrouw,

Allereerst mijn beste wensen voor iedereen voor 2020!

Ik heb het volgende probleem. Op de laptop van mijn vrouw (Windows 10, bijgewerkt) en die van mij (Windows 10 bijgewerkt" krijgen wij bij het opstarten van Google Chrome de melding "Chrome kan de webpagina niet openen of vinden" Alle andere browsers (MS Edge, Opera, Firefox en nog andere) werken zonder problemen.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Met vriendelijke groet,
Gerard Uffing
 
Misschien omdat je op beide computers een software hebt gedownload die een crash veroorzaakt, probeer dit eens (de kans is klein dat dit het probleem is maar je weet maar nooit) dus misschien moet je deze stappen eens proberen.
 

Bijlagen

  • A0FB0BE4-4E74-4D7B-BC8B-C3514306ADF4.jpeg
    A0FB0BE4-4E74-4D7B-BC8B-C3514306ADF4.jpeg
    170.8 KB · Weergaven: 73
Ik lees dat de oorzaak ook wel eens kan liggen aan je anti-virus software. Ik neem aan dat op beide computers dezelfde AV geinstalleerd is? Verwijderen en/of volledig uitschakelen, en dan eens bekijken...
 
Beste mensen,
Niets heeft geholpen en aan raadgevingen ook buiten deze site als "Koop een nieuwe laptop" of "Installeer Windows opnieuw" heb ik totaal niets Dit soort raadgevingen zijn non informatie en bespaar mij die onzin.
Bedankt voor het meedenken en sluit deze onoplosbare topic maar.

Groet,
Gerard
 
We doen ons best en geven het niet graag zo maar op hé ...

Staat dit juist in je firewall - settings ?

1581271387109.png


Te bereiken via Instellingen - Windows beveiliging - Firewall en netwerk beveiliging - (onderaan) een app toestaan door de firewall.
 
Beste mensen,
Niets heeft geholpen en aan raadgevingen ook buiten deze site als "Koop een nieuwe laptop" of "Installeer Windows opnieuw" heb ik totaal niets Dit soort raadgevingen zijn non informatie en bespaar mij die onzin.
Bedankt voor het meedenken en sluit deze onoplosbare topic maar.

Groet,
Gerard
@gap wij doen ook maar ons best om jou te helpen en wij zijn ook geen tovenaars, dus wij kunnen ook niet alles oplossen maar wij doen ons best en dat is wat telt en soms heeft zoiets tijd nodig, we zullen dit topic toch nog even open laten en misschien kan er jou toch nog iemand helpen maar geef het tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan