Windows 11 Win11_24H2_Dutch_x64

Heb een vraag omdat ik wil zekers zijn voor ik de update van W10 naar W11 doe, is die update van Win11_24H2_Dutch_x64 wel te vertrouwen of zitten er nog kinderfoutjes in ?

24H2 draait in het algemeen goed.
Er zijn gevallen bekend dat windows 10 beter werkt dan windows 11. Dit is per geval verschillend.

dit is de laatste lijst met bekende bugs

24H2 draait in het algemeen goed.
Er zijn gevallen bekend dat windows 10 beter werkt dan windows 11. Dit is per geval verschillend.

dit is de laatste lijst met bekende bugs
Dus mss best nog wat wachten met te installeren

Maak eerst een image-backup van je pc. Daarna Windows 11 installeren. De kinderziektes zijn er allemaal uit. Hier en daar worden al wel eens fouten geregistreerd maar dat is met alle windows versies zo geweest. Dat is nu eenmaal Microsoft shit. Dus gaan met die banaan. Als je'm nu niet installeert dan je die 11 nooit kunnen installeren want er kan (lees: kan) altijd wel iets misgaan. En dat Windows 10 beter zou draaien dan Windows 11 is een fabeltje, volgens mijn ervaringen ... integendeel. Maar ja, tegen fruit uit Hoogstraten valt niet veel in te brengen, hé :unsure: ;) :D

Wij draaien hier thuis op 8 computers Win 11. Nog nooit een groot probleem gehad, wat ook het geval was in Win 10, toen nog op 5 toestellen. Maar de kids hebben elk een vaste computer op hun kamer staan een een laptop voor school is er nu bij gekomen.

@Aardbei Als we elke bug in elk stukje software moeten melden, dan denk ik dat we enkele TB bij aan storage gaan moeten voorzien op het forum. Maakt niet uit of het een OS is (Windows, Linux, BSD, MacOS, ...) of een applicatie. In vrijwel alle code zitten bugs die vroeg of laat bovenkomen.

• Leuk
Waarderingen: cve
Terug
Bovenaan