Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje, mijn harde schijf zit bijna vol

Ik heb al zeer veel verwijderd maar ik zie bijna geen verschil

ik heb ook al verschillende progjes gebruikt vb ccleaner

ik denk dat er ergens nog wat Gigs verborgen staan ? Kan dit ?

Heeft iemand dit probleem ook al gehad ?

En wie weet hoe ik het best dit kan oplossen zonder direct te formatten.

alvast bedankt
 
A eens Herstelpunten van Systeemherstel verwijderd?

Systeemherstel maakt gebruik van herstelpunten waarmee de oorspronkelijke staat van de computer kan worden hersteld in geval van problemen. Die punten kosten ruimte. Het is verstandig het aantal punten tot een minimum te beperken. Klik op Start/Configuratiescherm en kies voor de categorie Prestaties en onderhoud. Kies vervolgens voor de optie Ruimte op de vaste schijf vrijmaken, die verschijnt bij Kies een taak. Selecteer nu de vaste schijf of partitie waarop de herstelpunten door Systeemherstel worden opgeslagen en klik op OK. Nadat Schijfopruiming de inhoud van de vaste schijf of partitie heeft onderzocht, verschijnt een venster met twee tabbladen. Selecteer het tabblad Meer opties. In het groepsvak Systeemherstel klikt u op de knop Opruimen. Schijfopruiming zal vervolgens alle verouderde herstelpunten van het systeem verwijderen
 
Is uw prullenbak niet te groot?


Het is echter wel verstandig de eigenschappen van de prullenbak aan te passen.

Standaard is de grootte van de prullenbak in gesteld op 10% van de aanwezige schijfruimte.

Dat betekent bij de grote harde schijven van tegenwoordig dat de prullenbak meer een afvalcontainer is geworden.​
Een voorbeeld: 10% van 250 gigabyte is 25 gigabyte die gerserveerd is voor de prullenbak, het is pure verspilling van schijfruimte om dit zo te laten staan.

Stel daarom zelf de grootte van de prullenbak in en bewaar niet meer verwijderde bestanden dan nodig.​


Klik met de rechtermuisknop op de prullenbak. Kies de optie Eigenschappen. Pas bij Eigenschappen voor prullenbak het percentage bij Maximumgrootte van de prullenbak aan. Klik tot slot op OK.
 
Verwijder uw "tijdelijke bestanden en geschiedenis" enz... eens in IE.
Indien u een andere browser gebruikt ook daar verwijderen.
 
aan allen bedankt voor de info, ik heb dit alles geprobeerd en het hielp niet veel.

Ik denk dat de volgende optie formateeren is zeker ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan