E-mail WeTransfer versus FileMail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Merel
  • Startdatum Startdatum

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Opgelet ! Dit is geen vraag maar een tip.

Als u gebruiker van WeTransfer bent, zal u wel goed weten dat de website absoluut niet gebruiksvriendelijk is.

Ik heb zopas 'Filemail' ontdekt. Het is poepsimpel in gebruik, zonder al die irritante wirwar bij WeTransfer.

Bezoek https://www.filemail.com en je zal WeTranfer nooit meer gebruiken.
 
Dat is alleszins NIET gebruiksvriendelijk of eenvoudig.
Ik snap het niet, het is net hetzelfde als we transfer, bij we transfer kan je 2 gb downloaden voor 7 dagen, bij my airbridge kan je je 20 gb downloaden voor 3 dagen, dat is het enige verschil. De werking is hetzelfde en trouwens ook bij filemail maar tot 5 gb gratis, maar als TS dat makkelijker vind, wie ben ik?
 
die interface heeft een pak meer mogelijkheden - maar is daarom ook heel wat ingewikkelder voor "leken"...
Maar ik zie er de voordelen en kracht wel van in ...

Ga zeker eens proberen ... dank voor de tip @Pagadder
 
Even geprobeerd die MyAirBridge, maar niet zo succesvol.
Bericht gestuurd naar een ander mailadres van mezelf.
  • mail komt goed binnen
  • verstuurd bericht wordt gelogd als verstuurd
  • maar ... download geeft dit :
1725296674249.png


en die index.html is een blanco pagina ...
Wat gaat er mis ?
 
Waarschijnlijk filter op mogelijk gevaarlijke content. Gezipte files gaat mogelijks geen probleem zijn.
Alles met .html, .exe, .bat, .vbs. .... gaat veiligheidshalve niet doorkomen. Mijn gedacht.
 
zal iets met mijn download manager te maken hebben ... nu, géén erg - keuze genoeg...
Maar ik zal die dus maar niet gebruiken, wie weet lopen mijn contactpersonen er ook tegen...
 
Terug
Bovenaan