Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bedoel je met verschijnen ?

Hier zie ik 17 tabbladen staan waarvan de eerste Contents heet en de anderen staan vol met getallen.

Het is een xlsx bestand dat geopend kan worden met Excel 2007 en hoger.
gebruik je Excel 2003, zal je het compabiliteitspakket moeten downloaden en installeren, maar dan kan het gebeuren dat bepaalde functies die in een hogere versie gemaakt zijn niet werken met versie 2003.
Compatibiliteitspakket voor Word-, Excel- en PowerPoint-bestandsindelingen van Microsoft Office downloaden in het officiële Microsoft Downloadcentrum

1.jpg
 
Bedankt, maar dit werkt ook niet. Als ik klik op de bestandsnaam, krijg ik het bericht dat dit bestand niet kan worden geopend. Daarvoor moet bekend zijn met welk programma ik het bestand wil openen. Dit programma kan automatisch online worden gezocht enz.
 
Bedankt, maar dit werkt ook niet. Als ik klik op de bestandsnaam, krijg ik het bericht dat dit bestand niet kan worden geopend. Daarvoor moet bekend zijn met welk programma ik het bestand wil openen. Dit programma kan automatisch online worden gezocht enz.

Dit kan 2 oorzaken hebben.

  • Je probeert een rar bestand te openen met Excel
  • Je hebt het rar bestand eerst uitgepakt, maar de installatie van Office ligt in puin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan