Browser Werkbalk van Firefox synchroniseren

Een nieuwe computer, een nieuwe installatie. Lukt met vallen en opstaan. Zo ook Firefox.
Installeren en synchroniseren was snel gebeurd. Allen de werkbalk wordt klaarblijkelijk niet gesynchroniseerd. Dat is handmatig wel te doen, maar die gegevens moeten toch ergens opgeslagen zijn. Ik denk aan c:\Users\Rob\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\. Alleen daar staat zoveel. Zou alles kopieren van de oude naar de nieuwe installatie een oplossing zijn, of zijn er andere mogelijkheden?

Mvg
Rob

Nee, dat had ik nog niet gezien. Toch zat ik al te denken in de eerste richting door met Total Commander of gelijksoortige programma's de zaak er overheen te kopiëren. Dat AOMEI verhaal vond ik al wat veel van het goede. Ik wil niet een hele partitie kopiëren. Dan neem ik ook zaken over die ik niet wil. Toen ik de laatste regels van het stukje zag door Hedy · Staff Editor werd het duidelijk. Ze wilde AOMEI promoten. Ik ben er dan nu achter gekomen hoe simpel het eigenlijk is. Het hele profiel kopiëren en klaar. Dat ga ik dan nu doen.

Nou, de inhoud van het profiel heb ik op de nieuwe computer gewist en dat van de oude er op gezet.
Firefox startte niet op.
Uiteindelijk heb ik hem in de probleemoplossingsmodus gestart. Dat deed het direct. Daarna weer gewoon opgestart en dat doet het nu weer gewoon.
Dus perfect opgelost.

Ik ga het profiel net als dat van Thunderbird op de D: schijf zetten. Dan gaat het allemaal nog gemakkelijker. Bij een nieuwe installatie van het OS (over een paar jaar....) hoef ik maar naar dat profiel te verwijzen.
Mijn dank.

Terug
Bovenaan