Wensen 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Aan allen onze beste wensen voor een gezond en vrolijk 2022.

NJ Kaart 2022.jpg
 
Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt, Mik! (y)
Ook voor jou en je vrouw de beste wensen voor het nieuwe jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Ik ben niet zo'n plaatjesmaker (sommigen zullen nu een schot voor open doel niet laten liggen en eraan toevoegen - wél een praatjesmaker).
Maar toch voor elke collega-beheerder, alle medewerkers en in de eerste plaats elk lid van of bezoeker op PC Tuts --- Een gelukkig en vooral 2022 toegewenst !

We kunnen blijkbaar niet rap genoeg de bladzijde 2021 omslaan want het valt op dat we er deze keer zo vroeg bij zijn met zijn allen ; Kerstmis is er nog niet eens, en we zitten al in de beste wensen !
 
Goede gezondheid kan men slechts 'wensen'.
Maar eens dat men opgenomen in een gesloeten afdeling van dementen zal NIEMAND nog aan je denken of je komen bezoeken, buiten een paar naaste famililieleden. Alzheimer is de ergste ziekte wat er bestaat met het ergste leed voor elkeen.

Ik heb de meest mensonterende verschrikkelijkste Kerstavend mee ondergaan , welke deze mensen en ikzelf moesten doorstaan. Geroep, getier, gehuil, geklaag; geween, ruzies .

Velen waren aan het ronddolen en vroegen naar toilet te kunnen.
Een persoon herhaalt dezelfde zinnen gans dag door met luide stem sinds maanden en irriteert de hele gemeenschap.
De muren zijn daar van karton en tot overmaat van ongeluk is haar kamer naast deze persoon . Alle geluiden in de gang worden gehoord in elke kamer.

In heel haar leven heb ik mijn echtgenote NOOIT kwaad gezien en nog steeds is ze lief met haar lotgenoten, hoewel ze geen woorden vindt en totaal verward is..

Er was slechts 1 vrijwilligster aanwezig. Ze is zeker niet jong meer en om middernacht werd ze naar huis gebracht., totaal uitgeput.
De slaap kon ze niet meer vatten.

Ik kon mijn beminde echtgenote slechts meenemen naar haar kamer. Ze is incontinent en heb ze verschoond en in bed gelegd. Ik moest ze achterlaten omdat ik fysisch niet meer verder konHet is beschamend voor onze samenleving. De graad waarop een samenleving haar ouderen verwaarloost is een maatstaf voor haar decadentie. We zijn goed onderweg naar morele decadentie.

Thuis gekomen heb ik niemand nog aan de telefoon gekregen. Heb ook niet naar niemand gebeld om de soms geforceerde "PRET" van anderen niet te bederven.

Spreek mij dus aub niet van PRETTIGE feestdagen. Ik gun het U zeker. Maar steun AUB het Alzheimer Onderzoek.
Het wordt ook een epidemie dag na dag. Het vaccin is nog niet voor morgen.
 
Spijtig dat je deze zaken hebt voorgehad.
Maar spijtig heeft covid de onmenselijkheid naar boven gebracht.
In ziekenhuizen kom je ook onmenselijke taferelen tegen.
Wij alleen samen kunnen dit terug verbeteren van de overheid of zorghuizen gaan we het niet moeten verwachten.
En dan nog niet te spreken van de mentale problemen die covid heeft gebracht. (politiekers en virologen zijn erger dan covid)
Het wordt allemaal onderschat.
Maar maak er alvast het beste van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan