Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, ik gebruik nu al jaren Norton, maar kom al hun niet-gevraagde pop-ups/aanbiedingen te pas en ten onpas moe, welk ander virusprogramma raden jullie mij aan voor Windows 11 pc (3stuks), mvg, Alain
comodo kan u ook onbeperkt gratis gebruiken. wel opletten bij installatie wil de installer sommige onderdelen installeren die niet nodig zij zoals hu browser. bij gebruikt krijgt u geen vervelende pop ups.
gebruik ik op mijn windows virtuele machine.
op mijn echte pc gebruik ik malwarebytes standard, deze kan gemakkelijker uitgeschakeld worden, indien nodig. dan windows defender.
Gewoon wat bij Windows hoort, geen probleem. Alleen nog steeds die melding van virus beveiliging inschakelen, terwijl alles aan staat.
Geen bedreigingen, geen actie vereist, bij beheerder staat alles aan, Real time enz.
Is je Windows-pc standaard ECHT voldoende beschermd tegen virussen?
De antivirussoftware die nog altijd bekend staat als Windows Defender, maar die nu officieel Microsoft Defender heet, is ingebouwd in Windows 10 en Windows 11. Het maakt deel uit van het onderdeel Windows-beveiliging in deze besturingssystemen.
Er zijn vele producenten van antivirussoftware waarvan het gros claimt de beste te zijn. Microsoft daarentegen geeft in verhouding weinig ruchtbaarheid aan het bestaan van hun antivirus. Het zit gewoon in Windows en doet zijn werk onopvallend.
Misschien is het daarom wel dat menig computergebruiker niet weet dat Windows 10 en 11 standaard met antivirus zijn uitgerust. Of vraagt zich af of Windows Defender wel voldoende is als virusscanner. Het antwoord daarop is: absoluut.
Meer info hier: https://www.personalcomputercare.nl...daard-echt-voldoende-beschermt-tegen-virussen
Gewoon wat bij Windows hoort, geen probleem. Alleen nog steeds die melding van virus beveiliging inschakelen, terwijl alles aan staat.
Geen bedreigingen, geen actie vereist, bij beheerder staat alles aan, Real time enz.
"Een andere bug die op Windows opvalt, maar die ogenschijnlijk niet door een update van het besturingssysteem wordt veroorzaakt, heeft te maken met Microsoft Defender. Na het bijwerken van de beveiligingsoplossing krijgen verschillende gebruikers meldingen dat "Microsoft Defender Antivirus is uitgeschakeld", terwijl dit niet het geval is.
Hoewel dit misschien een klein probleem lijkt, geeft Microsoft aan dat het bij sommige gebruikers na elke herstart van Windows optreedt en dat de meldingen zelfs verschijnen als ze zijn uitgeschakeld, wat behoorlijk irritant is. Het probleem lijkt alle ondersteunde versies van zowel de client- als de servereditie van Windows 10 en Windows 11 te treffen. Microsoft zegt dat het de bug momenteel onderzoekt en meer details zal delen zodra deze beschikbaar zijn."
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.