Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
geri;n236998 zei:Hier een gewone Samsung GSM. Ik laat een smartphone over aan hen die dat NUTTIG kunnen gebruiken. Voor jullie me als achterlijke beschouwen moet ik hier aan toevoegen dat ik in 2000 al werkte met een Palm Vx . Dat beest houdt nog altijd mijn agenda bij. Wat ik er ook aan moet toevoegen is dat ik er intussen 72 ben en op pensioen. Een van mijn favoriete bezigheden is diagnose doen van de elektronische systemen en herprogrammering (tuning) van ECU's. Enkel van PSA wagens. Ik heb een zestal garages die af en toe beroep op me doen als ze het niet meer zien zitten. Voor hen die PSA niet kennen, denk aan Peugeot en Citroën. Zo zie je dat het al dan niet bezitten van een smartphone niets met achterlijkheid te maken heeft. Een hele uitleg omdat ik vaak geconfronteerd ben met de vraag of opmerking "wel, heb jij nog geen smartphone". Meestal nogal meewarig gesteld. Lees dit niet als kritiek op mensen die wel een smartphone hebben. Elk moet doen waar hij zin in heeft.