welke gebruiken jullie en ....

welke gebruiken jullie en ....


  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een vraag welke virus proggie gebruiken jullie en wat is jullie ervaring er mee

ik werk zelf met norton 2003 zeer goede ervaring er mee alleen dat het vreet aan je pc als die aan het scannen is

heb 2005 ook geprobeert maar die bemoeide zich teveel mee met dingen die ik niet wilde

heb wel een tip gekregen over avast dat die ook zeer goed is

dus mensen vertel het hier zo leer ik ook wat en de rest ook (gt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik gebruik 2 verschillende.

Op mijn vaste pc staat NOD 32: ben ik heel tevreden van, doet goed zijn werk zonder invloed te hebben op de werking van je computer.

Op mijn laptop heb ik bitdefender 10 staan. Ook nog goed maar heb soms het gevoel dat hij de werking van mijn laptop niet echt ten goede komt.

Besluit: meest tevreden over NOD 32 ;)
 
Heb hier sinds kort Avast op mijn pc staan.
Geeft af en toe wel eens een melding over een verdacht bestand nl.* sig.jsp
dat mee word geleverd met een mail,maar dit is geen virus.
Voor de rest werkt het pico bello,en vraagt niet zo veel van je pc tegenover mijn Norton vroeger.En het is gratis.
 
bitdefender antivirus,dat draait hier het beste vindt ik,rechtsklikken op icoontje in taaaakbalk en je hebt allerlei scanoptie's.
 
Ik gebruik Avast!4 free home edition, ben er zeer tevreden over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier draaien twee pc's op de ene Avast, die is in het nederlands en heeft mij tot hiertoe niet in de steek gelaten,prima virusscannertje en vrij compleet.
Op de andere draaid AGV, slechts éé maal heeft hij een virus doorgelaten via mijn zoontje zijne MSN ... update kwam waarschijnlijk een uurtje te laat.
Bij de update dikwijls meerdere keren per dag en zijn gratisch te gebruiken voor privegebruik...
Mijn voorkuer gaat in iedergeval uit naar Avast!!!
'k Heb ook met Norton 2003 gewerkt, tot ik een virusaanval kreeg en diene virus Norton gewoon uitschakelde... niets aan te doen Norton eraf en Avast erop en laten cleanen, sindsdien niet meer gemist diene Norton, alles werkt perfect en 't belast mijn machintje niet meer zo...
'k Kies voor Avast boven alles ('k moet Nod32 nog proberen, die schijnt ook wreed goed te zijn, maar niet gratisch)
 
bitdefender internet security 10.......

Eerste keer dat ik een anti-virus koop.

zéér tevreden over. Pakket omvat antivirus,firewall,antispam,antispyware,en zelfs een rootkit scanner.
Elk uur updates als die er zijn.

Ben van NOD32 afgestapt nadat die enkele virussen niet herkent heeft.
 
omdat ik met verschillende (gekochte) virusscanners problemen kreeg,
heb ik dan maar gekozen voor AVG Antivirus.
Ik had dit al veel eerder moeten doen...toppie!(y)
 
Vraagje aan matrixx.
Kan je er geen poll aan toevoegen zodat je een makkelijker overzicht krijgt van wie wat gebruikt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan