Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb bijzonder slechte ervaringen met verschillende Comodo programma's. Ik raad je aan hun forums te bezoeken. Zij ontwerpen wel het ene programma na het andere. Als je de Revo Uninstaller pro gebruikt in de advanced optie denk ik niet dat er nog iets meer op een veilige manier kan verwijdert worden.Een echte topper zou ik het nu niet bepaald noemen maar toch?
Daarmee bedoel ik dan "Comodo Programs manager", nadat je met "Revo Uninstaller" software verwijdert hebt, nog eens met "Comodo" controleren of alles opgekuist is. Waarna de oude vertrouwde "Easy Cleaner" ook og eens van pas komt!
Persoonlijk vind ik de VLC player veel te spartanisch qua mogelijkheden en gebruik ik hem enkel als ik een bestand heb dat ik met geen enkele andere player kan weergeven.Zoals men voorganger zei : VLC player. Stukken beter dan WMP. Verder wordt Faststone door velen in de club gebruikt, dus zal dat ook wel goed zijn ( ik gebruik Photoshop en das niet gratis ) Wondershare pdf converter, en printfolders ( heel dikwijls nodig : een lijst maken van wat in een folder zit en uitvoeren als text file. )