Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb min of meer mijn keuze gemaakt, 't is te zeggen, ik twijfel nog tussen 2 All in One pc's, namelijk de volgende toestellen :

Deze van HP : http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF05a/12454-12454-3352963-3352964-3352964-3929181.html
of

deze van Acer http://www.vandenborre.be/WEB/NL/De...age77.vdb?Detail=KmqaOqqaQitbbe9nQ6qaLyNnTe9n
Ik geraak er echt niet uit, misschien zijn er hier mensen die meer kennis hebben over de technische kant van de zaak. Ik ben geen spellen fanaat dus dat is niet echt een noodzaak . . . alvast bedankt voor alle info.
 
de info is bij beiden een beetje beperkt.

Belangrijk voor jou zal vooral zijn hoe snel je pc werkt. Dit heeft deels te maken met het soort processor: dualcore of quadcore? en deels met het fysieke werkgeheugen ( ram ).

De Acer heeft 4GB ram, uitbreidbaar tot 8. Ik veronderstel voor de HP hetzelfde, maar kijk het na. Ram kan je eventueel wel goedkoop bijkopen en héél makkelijk bijsteken op je moederbord, dus als de ene dual is en de andere quad zou ik eerder voor de quad gaan.

Ook belangrijk is je opslagplaats. kijk zeker na hoeveel GB opslag er is. bij de Acer is dat 1TB ( =1000GB), dat is al lekker veel.

Verder moet je weten of je wel graag met het touchscreen van de HP gaat werken...

Ik zie ook dat de acer geen HDMI aansluiting heeft, de HP wel

Van de Acer weten we dat hij windows 7 draait,HP zet in zijn disclaimer volgende:

Mogelijk zijn een hardware-upgrade en/of apart aangeschafte hardware en/of een dvd-drive nodig om de Windows 7 software te installeren en de functionaliteit van Windows 7 volledig te benutten.

Het kan dus zijn dat er vista op staat en dat is een onstabielere besturing dan 7. Opteer zeker voor 7 als je de keuze hebt.

Voor de rest moet je je portefeuille ook in het oog houden hé... Je zult hier zeker nog uitgebreidere en/of betere tips krijgen van andere leden, alvast succes met je aankoop!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan