Status
Niet open voor verdere reacties.

timmyevy

Steunend lid
Vip Lid
Laatst pc van w 8.1 naar w 10 en laptop van w7 naar w 10 upgrade gedaan alles werkt goed op 1 probleem ik kan niet op de website van pctuts komen alle andere websites die ik bezoek gaan wel . Met mijn tablet kom ik wel op. pctuts .ik heb malwarebytes en ccleaner en bitdefender laten draaien maar hebben niets gevonden.
 
das wel raar dat je enkel problemen ondervind met het bezoeken van pctuts..
is dit dan via een snelkoppeling in je favorieten lijst ?
of via google ... denk dat jij je geschiedenis en cookies dient op te ruimen .
 
de cookies zijn 2 dagen geleden verwijderd geworden maar ga je na het draaien van de ccleaner weer internetten dan worden er terug cookies opgeladen en bewaard ..
 
de cookies zijn 2 dagen geleden verwijderd geworden maar ga je na het draaien van de ccleaner weer internetten dan worden er terug cookies opgeladen en bewaard ..

Ja dat is ook wel weer waar, maar de cookies van 2 dagen lijkt mij geen problemen te mogen veroorzaken. Ik surfte vroeger soms wel maanden voor ik mijn cookies verwijderde zonder echt noemenswaardige problemen of misschien wat vertraging, maar nu clean ik zo mijn netbookje eens per week op, in het weekend.
 
ik ondervind hier geen enkel hinder met I.E.11 , Edge of met de Firefox browsers...
je kan wellicht de browsers opnieuw instellen.. (vernieuwen )!
 
Heb het sinds gisteren in de vooravond niet meer gehad, het was ook maar 1 keer en na het herladen van de pagina lukte het wel. Dus ik maak mij er geen zorgen over. Komt het vaker voor , dan wis ik wel eens de cookies hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan