Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
amaai mijn voeten. er waait hier een storm over van niet te doen!! hagel, rukwinden,... het regent gewoon binnen hier.;!
 
Hier weerlicht het telkens en het donderd, stormt en regend pijpestelen. Leve de winter
 
Hier weerlicht het telkens en het donderd, stormt en regend pijpestelen. Leve de winter


'maai Puiske, hier moet ik toch ff op reageren!

'weerlicht' verstaan we wel, maar 'bliksem' verstaan we makkelijker.

en verder moet je je eigen schrijfsel eens bekijken:

het donderd, stormt en regend pijpestelen.

Ik ben dan wel bijna de benjamin hier en zeker de buitenlander, maar: ik drink thee als ik tegenwoordig ben. en hij drinkt dat altijd. je doet dat één keertje goed. waarom de andere 2 keren niet?

excuus maar ik ben hyperallergisch aan -dt-fouten (grammanticale syntaxisfouten in 't algemeen)

okee, 't is kutkammen, mierenneuken voor de meesten maar dat maakt het niet minder fout.

i hate taalpollutie om het effe lekker verkeerd te zeggen :p (y)
 
Tsja mijn toetsenbord gaat soms sneller dan ik wil.
Misschien moet ik mijzelf ooit eens aanleren om wat langszamer te tikken op dat kreng, zodat de juiste letters om de juiste plaats komen te staan.

Maar in een topic kan ik me er eigenlijk ook weer niet al te druk om maken, soms verbeter ik het wel eens als ik mijn eigen reactie terug lees.
 
Ik ben dan wel bijna de benjamin hier en zeker de buitenlander, maar: ik drink thee als ik tegenwoordig ben. en hij drinkt dat altijd. je doet dat één keertje goed. waarom de andere 2 keren niet?


Antwanneke,

Eerst eens de regel leren...

Ik drink nooit thee
Gij drinkt altijd thee
Hij/zij drinkt thee als hij/zij tegenwoordig (tegenwoordige tijd) is.
 
Antwanneke,

Eerst eens de regel leren...

Ik drink nooit thee
Gij drinkt altijd thee
Hij/zij drinkt thee als hij/zij tegenwoordig (tegenwoordige tijd) is.


je hebt helemaal gelijk hoor! effe uit de bocht gegaan. 't was laat ook hé. hoewel je het uit de zin zelf kunt halen natuurlijk: ik drinkt nooit thee, maar ik drink het wel.

merci voor de rechtzetting.

soit, het staat 2x verkeerd, da's de essentie :p
 
En helemaal niet erg, zolang dit in de antwoorden van de topic's staat :rulez:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan