Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik denk dat dit te maken heeft met een toepassing die aanwezig is in je mobile beveiliging ...deze schakelt naar gelang toepassingen uit om een betere prestatie te kunnen leveren ....welke deze toepassing is kan ik niet achterhalen aangezien ik dus niet over een Nexus 7 beschik.
Ik dacht dat zo een wallpaper launcher eigenlijk alleen maar u achtergrond om de zoveel tijd veranderde van foto of zo. Denk dat je die 2 dingen niet met elkaar mag mengen. Die runing programs veranderen toch de hele tijd naar gelang hetgeen je op dat moment doet. Die wallpaper launcher doet volgens mij niets anders dan enkel nu en dan die foto veranderen op je achtergrond.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.