Hoi allemaal. Ik zit met een probleempje.
Ik heb nu al zo'n half jaar een nieuwe pc. Nu wou ik even mijn oude pc weer bovenhalen om te kijken welke bestanden enzo ik daar nog op had staan om die over te zetten via mijn externe HD naar mijn huidige pc. Enige probleem is dat ik mijn wachtwoord vergeten ben. Ik heb dan maar wat rondgezocht (ook hier) en zag dat je kon inloggen op de administrator account. Dat heb ik geprobeerd, maar ik krijg de melding "Kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking".
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Of zal ik de moed maar opgeven?
Alvast bedankt. [OPLOSSING]
Ik heb nu al zo'n half jaar een nieuwe pc. Nu wou ik even mijn oude pc weer bovenhalen om te kijken welke bestanden enzo ik daar nog op had staan om die over te zetten via mijn externe HD naar mijn huidige pc. Enige probleem is dat ik mijn wachtwoord vergeten ben. Ik heb dan maar wat rondgezocht (ook hier) en zag dat je kon inloggen op de administrator account. Dat heb ik geprobeerd, maar ik krijg de melding "Kan u niet aanmelden vanwege een accountbeperking".
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Of zal ik de moed maar opgeven?
Alvast bedankt. [OPLOSSING]
[/OPLOSSING]Zo, ik heb het net geprobeerd en het is dus gelukt. De eerste link die Smessae me gaf heeft me goed geholpen. Bedankt Smessae ^^ Ik heb youtube dan wel niet moeten gebruiken, maar jij toch ook bedankt voor de moeite wivy.
Een tevreden klant.Kijk eens op onderstaande site of die je kunnen helpen.
Wachtwoord vergeten | WinTips
of
Wachtwoord vergeten (expert) | WinTips
Laatst bewerkt door een moderator: