wachtwoord gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noel liephout

Gast
ik heb nog maar een maand mijn nieuwe pc op vista en nu gaan 2 van de 10 pps'en die ik ontvang niet meer open, krijg iedere keer een vraag om wachtwoord, zelfs opslaan en dan proberen gaat niet, ook niet als ik powerpoint zelf start en nieuw begin doet ie het niet open. De vraag is nu hoe kan ik de instellingen controleren? en waar moet ik op letten of is dat met iedere vista zo? Ik heb nog ppsen van vroeger en die gaan ook niet meer open;!
 
ik heb nog maar een maand mijn nieuwe pc op vista en nu gaan 2 van de 10 pps'en die ik ontvang niet meer open, krijg iedere keer een vraag om wachtwoord, zelfs opslaan en dan proberen gaat niet, ook niet als ik powerpoint zelf start en nieuw begin doet ie het niet open. De vraag is nu hoe kan ik de instellingen controleren? en waar moet ik op letten of is dat met iedere vista zo? Ik heb nog ppsen van vroeger en die gaan ook niet meer open;!

Dan moet u aan de maker van die presentatie dat wachtwoord opvragen. Dit heeft niets te maken met Vista of welk ander OS ook.
 
Het hangt er van af met welk programma je de pps wil openen (hier toch)
Ik heb eens een download van jackske binnengehaald (enkele weken geleden nog maar) en open office stond standaard voor pps.
Zelfde probleem, dat wachtwoord.
Ik dan een oude pptviewer geinstalleerd en het gaat weer goed.
De nieuwe pptviewer staat hier.
Probeer het eens uit zou ik zeggen.
 
nog niet opgelost maar heb nu de verkoper gecontacteerd , die zou het toch moeten weten zeker. Mag dus gesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan