Besten,
Ik heb mijn laptop gebracht van W8.1 naar W10 (maar heb nog geen enkel programma geïnstalleerd) en zal binnen enkele tijd mijn desktop upgraden van W7 naar W10.
Maar ik stel mij de volgende vragen :
Dit zijn de basis vragen over de "installatie".
BackUppen van inhoud (programma's - Mijn documenten - Mijn afbeeldingen - enz...) gebeurt via externe programma's zoals met Acronis.
Graag enkele tips en/of URL's van websites waar ik meer Info hierover kan lezen.
Flamingo
Ik heb mijn laptop gebracht van W8.1 naar W10 (maar heb nog geen enkel programma geïnstalleerd) en zal binnen enkele tijd mijn desktop upgraden van W7 naar W10.
Maar ik stel mij de volgende vragen :
- Wanneer er later iets gebeurt met mijn W10's op welke manier kan ik die dan terugplaatsen ? Want de gratis periode is dan voorbij.
- Wanneer mijn C-schijf (waarop W10 staat) crasht hoe kan ik dan W10 herinstalleren ?
- Is het aan te raden een volledige BackUp te maken van de basis-installatie van W10 ? Zo ja op welke manier ? Op externe HDD of een DVD ? Maar hoe deze terug herinstalleren ?
- Ik lees veel over het maken van herstelschijven. Maar wat houden die in ? Zijn dat dan die "herstelschijven" voor "herinstallatie" ?
Dit zijn de basis vragen over de "installatie".
BackUppen van inhoud (programma's - Mijn documenten - Mijn afbeeldingen - enz...) gebeurt via externe programma's zoals met Acronis.
Graag enkele tips en/of URL's van websites waar ik meer Info hierover kan lezen.
Flamingo