Vragen over pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
je had deze binnen gebracht en men deelde u toen mee dat er geen videokaart aanwezig was ....hoe zit het hier mee ...!

een antivirus is aan te raden en als een extra beveiliging raad ik je ook aan om malwarebytes free te gebruiken ...
er dient een registratie te gebeuren indien je daarop wenst in te gaan ..
 
nee toch niet ik ben maar een leek he ik moet nu nog mijn digitaal camera eropkrijgen en ik laat mijn mail komen via webmail klik ik daar op een link kom ik weer op andere pagina terecht pffffffff
groetjes nikita
 
gebruik je dan Telenet webmail ?

wat betreft de digitale camera word deze niet vanzelf herkend als je deze aansluit op de pc via de usb kabel .
was er een installatie cd bij deze camera !
 
de ja is dan waarschijnlijk bedoeld hier op de 2 vragen !

om telenet webmail te gebruiken dien je dus met de verkregen inlog gegevens in te loggen op mijn Webmail

van deze pagina die dan opent kun je ook een snelkoppeling aanmaken als je ingelogt bent ...
daarvoor klik je met rechts op je muis (zorg er voor dat je muis op een lege plaats staat op deze pagina en niet op een mail ) je kiest dan voor een snelkoppeling te maken ...ga hier mee akkoord .

enerzijds kun je ook kiezen voor Windows Live Mail in dien je deze graag bezit ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan