Status
Niet open voor verdere reacties.
Onlangs heb ik een programma gedownload waar een groot aantal iconen en 3D iconen van vista beschikbaar was .
Nu het probleem is dat deze niet kunnen worden gebruikt omdat de extensie .Png is , en voor zover ik nu weet moet de extensie .ico zijn.
Hoe kan ik deze mooie iconen wel gebruiken ,of moet ik ze allemaal converteren met een programma van .png naar .ico of is dit aanpasbaar in Windows XP via mapopties of zo , dit laatste is infeite mijn vraag.

NB : ziet er mij een toffe forum uit, proficiat !

Vriendelijke groeten (zw) (sc)

Luc
 
Easy Graphic Converter is programma van .png naar .ico ;)
 
welk programma was dat, rainbowwarrior en waar heb je het gevonden?? Ik heb wel ook een beetje interesse.

RichKE
 
en dan beginne met converteren naar ico? Is het dan nie simpeler als ge met windows blinds en al de rest van stardock werkt en eveneens ook met tune up utilities werkt, alle elk zijn eigen mening hoor
 
Hoi

ben hier terug , ik heb een heleboel iconen van windows Vista verzameld + een zeer goed programma om te converteren van allerlei bestanden door gewoon rechts te klikken en te transformeren naar een andere extensie, dus ook voor die iconen.
Voor de bureaublad iconen en het programma, deze moet ik het posten via "Rapidshare" bestand te groot, als iemand er zin in heeft laat het maar weten dan doe ik het,de link zal dan hier zichtbaar zijnof via mijn e-mail
(Gmail) mijn mailadres

Groetjes

Den Luc (sc)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog een ander vraagje in verband met die iconen.
Ik heb op mijn vriendin haar computer windows xp home geïnstalleerd, maar zit met een probleempje.
Normaal gezien zie je enkel de tekst onder de iconen zonder dat ze in een gekleurd vak staan (zoals oudere windows versies), maar haar computer zet ze op een witte achtergrond. Is er een manier waarop ik dat doorzichtig maak en ik enkel tekst zie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan