Is dit normaal dat mijn windows 34.7 GB groot is op schijf? Persoonlijk vind ik dit wel veel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
prullenbak is steeds leegu kan ook de grootte van de prullenbak aanpassen een grote schijf geeft een grote prullenbak. u kan die instellen via eigenschappen van prullenbak u kan daar de waarde verkleinen, of kiezen de prullenbak niet te gebruiken. het wegsmijten dan de folder recycle bin helpt ook er kunnen zich meerdere niet gebruikte mappen
Zoals gezegd, je hoeft niet op te kuisen want ik gaf al aan dat die grootte normaal is. Opkuisen is leuk maar binnen enkele maanden zit je toch weer op die 35 GB dus weinig zinvol.maar dan ga ik moeten zien hoe ik die opkuis kan doen
Om schijfopruiming in Windows 11 te starten,
typ je 'schijfopruiming' in de zoekbalk, selecteer de app en kies de bestanden die je wilt verwijderen, vooral 'Vorige Windowsinstallaties' om veel ruimte vrij te maken
Ben benieuwd welke mappen hij verplaatst heeft.Heb mijn probleem opgelost, paar mappen naar andere schijf geplaatst