Een sloddervos dus
Valt wel mee, ik leef meer in het donker dan in het licht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een sloddervos dus
Beste MIK, Die verzekering is 35€ en geen 304, dat is voor de montuur, glazen en de verzekering samen 304€. ik zou ook geen 304€ verzekering betalen voor een bril hoor. Je zegt dat je bril slechts 150€ heeft gekost? Heb jij dan de basic glazen dan genomen?
Of na 8 jaar eens uitkijken voor een nieuwe. Ik doe zeker geen 8 jaar met een bril. Mijn ogen verslechteren sneller dan dat hoor. Iedere keer ik andere glazen nodig heb, is het een compleet nieuwe bril, op die 39€ voor de montuur zal het dan ook niet meer aankomen. Ik kies nooit een merk montuur. Mijn huidige bril is nu dik anderhalf jaar oud. toen laten controleren bij Hans Anders en ik mocht blijven houden wat ik had. Nu Anderhalf jaar later nog eens naar de oftalmoloog geweest. mijn zicht voor ver verslechterd en nu ook om te lezen. Straks is het gedaan om met een vergrootglas rond te lopen. Het is waarschijnlijk een grappig zicht om mij bezig te zien met mijn vergrootglas.Neen, verkleurende. Let wel, dit is zo een jaar of 8 geleden. Betreft die verzekering, denk dat ik toch eens naar mijn bril zal moeten laten nazien.
Ik heb sinds gisteren avond mijn multifocale bril. Ik moet wel zeggen dat het ff wennen is. gisteren avond had ik er niet veel last van, maar vandaag heb ik op het werk toch anderhalf uur meer wazig gezien dan scherp. Maar daarna ging het meestal wel goed. Nu heb ik er geen last meer van. Alles gaat vanzelf nu. Juist nog het naar de grond kijken is een beetje raar, ik moet echt met mijn kin tegen mijn borstkas gaan om de grond scherp te zien. Maar dat is logisch gezien het leesgedeelte onderaan in de bril zit. Dus zal dat voor altijd zo blijven en bij iedereen die een mulitfocale bril heeft. Dus ik ben er al aan gewent.
Klopt dat wel?
Mij is ten oren gekomen dat hij stopte en 3 meter achteruit ging, hij wist niet hoe groot ie werd.
toen ik als klein manneke voor de eerste keer een 'stijve' kreeg ben ik flauwgevallen. al het bloed uit mijn hersenen ging namelijk naar dat lid...