Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet die instelling doen met deze film aan en telkens je deze film wil bekijken, moet je het opnieuw instellenwel je bevestigd dus hiermee wat ik eerder zei .. de film werd verkeerd omgezet en jij snijd deze nu vervolgens bij zonder daadwerkelijk de film om te zetten ..
speel je deze film na 1 maand weer eens af dien je deze wederom bij te snijden .. je knipt in feite1 scherm weg tijdens het afspelen maar het tweede scherm blijft aanwezig in de film .
De oplossing heb ik gegeven in nr 15.
Dit vindt jij een oplossing, in mijn ogen is dit een lapmiddel.Je moet die instelling doen met deze film aan en telkens je deze film wil bekijken, moet je het opnieuw instellen
Dit is toch beter dan niets hé. Heb jij misschien de oplossing??Dit vindt jij een oplossing, in mijn ogen is dit een lapmiddel.
Wat je zou kunnen proberen is om te kijken in de configuratie instellingen van de videokaart of daar 3D is ingeschakeld.
Ik kijk nooit 3D films, dus ik kan niet controleren of hier het probleem kan zitten.
Ga ik naar mijn NVIDEA videokaart config scherm, dan kan ik een vinkje zetten.
de oplossing werd je eerder al meegedeeld ..zie bericht #5 & 7 .. maar je gebruikt liever een lapmiddel ..Dit is toch beter dan niets hé. Heb jij misschien de oplossing??
Zou ik dit dan kunnen omzetten met "Freemake Video Converter"?de oplossing werd je eerder al meegedeeld ..zie bericht #5 & 7 .. maar je gebruikt liever een lapmiddel ..
Mijn vraag is nu: waarom vind je mijn oplossing "een lapmiddel"? Die instellingen staan wel degelijk in het programma VLC.daar durf ik niet op te antwoorden mij lukte het destijds enkel met het eerder genoemde programma , maar das onderwijl al 5 jaar geleden mogelijk dat het door jouw genoemde tool (welke ikzelf nooit heb gebruikt ) dit kan maar ik betwijfel dit !