Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
ik wil die Vista look op mijn XP. Moet ik dan die Vista transformationpack 6.0 downloaden of 5.5? en moet ik verder nog iets downloaden daarvoor?
 
1. Maak eerst een herstelpunt (veiligheid boven alles): ga naar "Alle programma’s, Bureau-accessoires, Systeemwerkset, Systeemherstel. Maak daar een herstelpunt (geef het een duidelijke naam).

2. Internet Explorer 7.0 is de standaard browser van Vista. Download hem hier.

3. Download en installeer de laatste versie van Mediaspeler (versie 11), die heeft de mooie Vista-look.

4. Bestanden vinden, niet zoeken! Download de Windows Desktop Search van Vista hier.

5. Aantrekkelijker chatten met de laatste versie van Windows Live Messenger. Download.

6. Weg met spyware, download Windows Defender!

7. Download het Vista Transformation Pack. Vergeet bij de installatie niet "glass2k" aan te vinken zodat de vensters in XP hetzelfde glazige effect krijgen als in Vista. Even terug opstarten en je computer verwelkomt je in in je gloednieuwe Vista-omgeving (opgelet: deze transformatie is permanent). Na herstart klik je met je rechtermuisknop op je bureaublad en kies eigenschappen, dan vormgeving. Voor vensters en knoppen kies je "Aero Style", als kleurcombinatie neem je "Glass-Dark" en als lettertype "Segoe UI". Klik dan op toepassen, gevolgd door ok.

8. Download hier een Desktop Sidebar, die zich na installatie aan de rechtkant van je desktop zal nestelen. Om hem een Vista-look te geven moet je enkel nog een plugin downloaden. Die installeer je zo: dubbelklik eerst op het binnengehaalde bestand en installeer de plugin. Daarna klik je met je rechtermuisknop op je sidebar en selecteer je opties. Onder visuele instellingen selecteer je de zopas gedownloade plugin en klaar is kees.

9. En als laatste download je ergens een mooie Vista-wallpaper.

Indien je een illegale versie van XP hebt draaien, kan je beter passen. Veel tools die je zal moeten installeren werken alleen na een XP-licentiecontrole.
 
transformation pack 6

transformation pack 6

Kan ik deze nog ergens downloaden en wat moet ik allemaal aanvinken alles of bepaalde dingen niet?

Groeten,
Shika
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan