Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

een vriendin heeft toevallig windows vista geherinstalleerd, ze denkt dat dit gebeurde door op "herinstalleren" of "backup" te klikken , hoewel het laatste me zou verbazen. nu is ze natuurlijk haar bestanden kwijt uit de map "mijn documenten", de vraag is nu, als ze voor "herinstalleren" heeft gekozen, zijn haar bestanden dan nog terug te vinden uit de (oude) map "mijn documenten" ? en ten tweede: stel dat ze toch voor "backup" heeft gekozen, dan staat er wellicht ergens een groot pakketbestand (de backup) , niet? vraag is natuurlijk waar ! ik heb XP en nooit vista gebruikt dus ik vraag langs deze weg graag hulp. ALVAST BEDANKT VOOR REACTIE,

groeten,

bob
 
Was dan toen de pc draaide, dan gebeurd er een upgrade en veranderd er niets.
Er is een herinstallatie gebeurd in een andere map, dat kan in dezelfde partitie of op een andere partitie gebeuren.
Het kan bvb zijn dat vista op station d geinstaleerd is, waardoor dit station omgedoopt werd tot station c.
Wat c was moemt dan misschien d of e
De bestanden kunnen zo gewoon op een andere partitie staan als voorheen.
In dat geval zou er een map, genaamd windows (in een andere partitie) of windows.old (als de herinstallatie in dezelfde partitie gebeurde)
Als je vista herinstalleerd in een van deze mappen kan alles terug normaal zijn, vind je deze mappen niet, dan is er een format gebeurd, bestanden weg dan
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan