Status
Niet open voor verdere reacties.
hey
ik wil ook vista eraf zwieren maar als ik naar dos ga en format c: typ zegt hij dat hij het systeembestand niet kan verwijderen en als ik de cd van xp erin zet kan ik alles aanduiden behalve xp installeren
weet daar iemand raad mee

bedankt


goodpitcher(gt)
 
Oesje, blijf daar maar even af tot we zelf weten hoe !!!

Oesje, blijf daar maar even af tot we zelf weten hoe !!!

Dit is helemaal geen eenvoudige klus hoor !!!
Opletten geblazen !!!

Je Pc kan daarop helemaal blokkeren zodat je er niets meer kan mee aanvangen.

Waarom : De Opstart of Booting van Vista is helemaal anders dan die van XP.

Wis je Vista dan is je Booting helemaal weg en start je PC niet meer op.

Je moet dan in feite terug proberen de booting of Opstart (dos) van XP erop te krijgen, maar daar ben ik al zeker 14 dagen naar aan het zoeken.

Er zijn zo nu 3 nieuwe Pc's die in feite geblokkeerd staan. (waar ik nog aan werk in het Centrum , morgen weer dus.)

Zie ook artikel op forum hier :
http://www.pctuts.be/forum/showthread.php?t=10947
 
dus vele zijn niet kontent van vista,
en willen terug naar hun (vertrouwelijke)xp
nu bij nieuwe pctjes zit er meestal vista op jakkes(ben ik ook niet aan)
nu we dowloaden veel ,hebben veel muziek ,en films
dus binnenkort is je hd toch te klein,
waarom dan geen nieuwe bij steken,en daar xp op zetten
dan kan je gerust je vista laten staan op de andere (kwa garantie en zo)
en in je bios aanpassen bv:eek:pstarten van je nieuwe hd
is maar een gedacht he ....
groetjes
 
Hier heb ik al van mijn c en d schijf vista zonder problemen verwijderd gewoon format gedaan.
 
Pc's in het Centrum werken nu nog niet

Pc's in het Centrum werken nu nog niet

Je houdt het niet voor mogelijk Ivan, maar die Pc's in het Centrum willen gewoon nie meer voor of achteruit. Ik heb ook de CD niet van het moederbord hé wat een grote handicap is. Ik ben nu aan het schrijven naar de firma sé.
Zo een mailtje van (onpl) want ik ben al behoolijk aan het kwaad worden. Met 5 man hebben we vandaag zitten proberen om alles terug op gang te krijgen. Die PC's zijn precies dood .....pffffffff
Altijd maar rondjes draaien, ze vinden hun opstart niet, ik geraak niet in Dos , ik kan just niemendal....... Bootdisks weken niet enz.....
Gelijk wat we proberen, met of zonder handleidngen erbij, foert zeggen die.....grrrrrrr
 
wow dat is niet simpel voor een leek zoals ik,ik dacht dat het iets simpeler zou zijn want voor mij is dat chinees dus format c kan ik dus vergeten

goodpitcher
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan