Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een netbookje vraag ik mij af welke de meest geschikte virusscanner is, ttz welke het minst het geheugen belast. Bestaan er specifieke scanners voor netbooks ?
 
Niet dat ik weet, want dan installeer ik die onmiddellijk op men desktop pc ;)
Wat ik zeker aanraad is admuncher. Is geen antivirus app maar gaat wel veel triggers blokkeren die je virussen kunnen bezorgen.
Zeer lichte en compacte app maar bijzonder krachtig. Gebruik die misschien al wel meer dan 5 jaar nu en heeft me al veel ellende bespaart. Is naar mijn mening ook wel enorm ondergewaardeerd en onbekend.
 
Ik gebruik Norton Internet Security , kun je ook downloaden. Is wel betalend. Neemt weinig geheugen in beslag en belast bijna het systeem niet omdat alles op de achtergrond werkt.
 
Ik gebruik Norton Internet Security , kun je ook downloaden. Is wel betalend. Neemt weinig geheugen in beslag en belast bijna het systeem niet omdat alles op de achtergrond werkt.

En "op de achtergrond" vraagt geen systeem resources? Komt toch op hetzelfde neer, of het nu een service is of een gewone applicatie.
 
Voor een goedkoop netbookje verkies ik wel een gratis virusscanner ;)

De prijs van het netbook heeft toch geen belang hierbij. Een virusscanner is zijn geld waard als beschermer van Uw gegevens.
Zijn Uw gegevens helemaal niet belangrijk, dan hoef je ook geen scanner. (als je de software die er op staat hebt)
 
Ik hou het op mn netbook nog altijd bij het gratis avast. Heel erg tevreden!
 
De prijs van het netbook heeft toch geen belang hierbij. Een virusscanner is zijn geld waard als beschermer van Uw gegevens.
Zijn Uw gegevens helemaal niet belangrijk, dan hoef je ook geen scanner. (als je de software die er op staat hebt)

Volledig akkoord echter als er gratis alternatieven bestaan zijn deze te verkiezen in tijden van crisis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan