Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lisama

Gast
Er is door wie dan ook (mischien ikzelf wel) het programma total scan op de p.c. gezet
wat niet de bedoeling was.
Nu kan ik het met geen mogelijkheid verwijderd krijgen.
Heb het via configuratiescherm ook al geprobeerd maar het lukt niet.

Weet iemand hier een oplossing voor a.u.b.


Groetjes...........Lisama
 
Er is door wie dan ook (mischien ikzelf wel) het programma total scan op de p.c. gezet
wat niet de bedoeling was.
Nu kan ik het met geen mogelijkheid verwijderd krijgen.
Heb het via configuratiescherm ook al geprobeerd maar het lukt niet.

Weet iemand hier een oplossing voor a.u.b.


Groetjes...........Lisama

Inderdaad eerst grondig nagaan of het geen spyware is. Wanneer je hier zeker van bent kan je het prog proberen te verwijderen met Your Uninstaller. Deze werkt heel grondig en gaat na de normale uninstall ook je achtergebleven registersleutels en weesbestanden verwijderen zelfs al mislukt de normale uninstall. Hiermee heb ik in het verleden al goede resultaten geboekt als andere programma's faalden ( heb er een corrupte office-versie mee weggehaald die anders met geen stokken buiten te krijgen was, ook niet na uitgebreid opzoekwerk op de site van MS ;) ) Gewoon erna nog een andere regcleaner erover gooien zoals idd ccleaner en klaar...

En in het allerlaatste geval kan je ook voor een systeemherstel gaan naar nét voordat je het programma installeerde ( kan je meestal zien aan de wijzigingsdatum van de map vh programma die in c:\program files\ staat ) hier speel je wel data en wijzigingen kwijt natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan