videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
in mijn pc zit een: standaard vga grafische adapter(8000)kb.
als ik iets wil branden op schijf geeft er een scherm aan :videokaart voldoet niet,moet directx9 of hoger en wwmm of zoiets aankunnen.
ligt dat echt aan video kaart of kan het iets anders zijn.
vb in configuratiescherm en programmas zie ik direct x9 niet staan .
dank u
 
over welke Windows gaat het hier ....
zo gebruik ik de Windows8 met de DirectX Run time-versie 11.0

Microsoft DirectX is een integraal onderdeel in elke Windows-besturingssystemen.
U kunt DirectX bij werken door het nieuwste servicepack of andere updates toe te passen via de Windows update functie.
 
videokaart

over welke Windows gaat het hier ....
zo gebruik ik de Windows8 met de DirectX Run time-versie 11.0

Microsoft DirectX is een integraal onderdeel in elke Windows-besturingssystemen.
U kunt DirectX bij werken door het nieuwste servicepack of andere updates toe te passen via de Windows update functie.

ik heb windows 7.
dus directx staat er dus altijd op.
dan moet ik nieuwe videokaart kopen is de mijne geen goede,want dan ga ik terug naar pc handelaar.
 
ik heb windows 7.
dus directx staat er dus altijd op.
dan moet ik nieuwe videokaart kopen is de mijne geen goede,want dan ga ik terug naar pc handelaar.

Ow ow, niet zo snel.
1) Probeer je een CD of een DVD te branden?
2) Welke software gebruik je om een CD of DVD te branden?
3) Wat probeer je op die CD of DVD te branden?
4) maak eens een screenshot van die melding en plaats die hier.

Want vertellen dat een videokaart anno 2013 niet goed genoeg is? En de link videokaart, en het branden van een CD/DVD, zie ik helemaal niet. Die heeft daar normaal niets mee te maken. Dus...
 
videokaart

Ow ow, niet zo snel.
1) Probeer je een CD of een DVD te branden?
2) Welke software gebruik je om een CD of DVD te branden?
3) Wat probeer je op die CD of DVD te branden?
4) maak eens een screenshot van die melding en plaats die hier.

Want vertellen dat een videokaart anno 2013 niet goed genoeg is? En de link videokaart, en het branden van een CD/DVD, zie ik helemaal niet. Die heeft daar normaal niets mee te maken. Dus...

oei,oei ziet er ni gemakkelijk uit,ben maar een leek.
de schijf is een dvd+r.
ik zie een map met nero staan dus denk dat dat in orde is,dit staat erin.
nero video 12
nero recode 12
nero kwik media
nero burning rom 12
nero backitup 12
nero 12
ik probeer daar fotos op te zetten of een backup te maken,wat ik erop kan zetten
 
OK, één stap verder. Welk van al die Nero applicaties gebruik je nu om die foto's op DVD te plaatsen?

Adv je uitleg is het best mogelijk dat je nero video of nero recode gebruikt, maar die applicaties zijn niet bedoeld om foto's op DVD te plaatsen. Hiervoor heb je Nero Burning Rom nodig.
 
ik heb nu fotos overgezet en staan op harde schijf,dat is al goed he.
nu zou ik muziek willen branden vb van you tube,gaat dat ook en hoe dat doen.

Je eerste zin begrijp ik niet zo goed. Je wilt bestanden (foto's ed) op een DVD branden, en je zegt dat je nu foto's overgezet hebt op je harde schijf...

Muziek van youtube op een DVD of CD plaatsen is wel iets moeillijker. Je moet eerst die muziek (stream) kunnen rippen (kopiëren) van youtube naar een bestand (wav, mp3, ...). Dan moet je een Audio CD branden (mbv Nero bijvoorbeeld) met die bestanden. Er is niet echt een gemakkelijke weg voor zoiets.
 
sorry ik bedoel dvd.
muziek te moeilijk.ik heb nog een vraag:vb een bestand van bijv.mijn satelliet kan vanalles zijn,een image voor in reciever te plaatsen,hoe krijg ik die gebrand want als ik dat doe krijg ik een venster met,er staan bestanden in de wachtrij voor de schijf,wat moet ik doen.
 
sorry ik bedoel dvd.
muziek te moeilijk.ik heb nog een vraag:vb een bestand van bijv.mijn satelliet kan vanalles zijn,een image voor in reciever te plaatsen,hoe krijg ik die gebrand want als ik dat doe krijg ik een venster met,er staan bestanden in de wachtrij voor de schijf,wat moet ik doen.
Kun je precies vertellen wat je wilt gaan doen !! Het is allemaal wat onduidelijk voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan