S
spacebunny
Gast
Hoi allemaal, ik heb zoals anderen hier ook heb ik gelezen, een probleem met de verteller uitschakelen.
Deze heb ik al in het configuratiescherm uitgeschakeld, en sindsdien verschijnt hij ook niet meer na het inloggen, met de nadruk op na.
Tijdens het inlogscherm echter komt hij nog steeds in beeld.
Dit is waar ik de verteller in eerste instantie ook het ingeschakeld, links onder in beeld bij toegankelijkheidsopties.
Ook al heb ik in het configuratiescherm alles uitgeschakeld, als ik in het inlogscherm zit en ik controleer dan weer linksonder om dat die k****e verteller zich weer meld, staat ie hier weer ingeschakeld.
aub expertise gewenst.
Gr. Roger.[OPLOSSING]
Deze heb ik al in het configuratiescherm uitgeschakeld, en sindsdien verschijnt hij ook niet meer na het inloggen, met de nadruk op na.
Tijdens het inlogscherm echter komt hij nog steeds in beeld.
Dit is waar ik de verteller in eerste instantie ook het ingeschakeld, links onder in beeld bij toegankelijkheidsopties.
Ook al heb ik in het configuratiescherm alles uitgeschakeld, als ik in het inlogscherm zit en ik controleer dan weer linksonder om dat die k****e verteller zich weer meld, staat ie hier weer ingeschakeld.
aub expertise gewenst.
Gr. Roger.[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]voor wie het interseert,
Ik heb het zelf opgelost.
heb in system32 van narrator.exe en osk.exe ( on screen keyboard want die viel me op dezelfde manier lastig) het eigenaarsschap van deze exe bestanden overgenomen en mezelf als admin alle rechten toegekend, toen kon ik ze weggooien.
Nu blijven ze weg bij het starten.
In ieder geval bedankt aan iedereen die probeerde te helpen.
Greetz,
Roger.
Laatst bewerkt door een moderator: