Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2make1

Gast
Hallo,
ten eerste complimenten voor de uitleg van de softmod.
heb eigenlijk een vraagje :
het kanaal homebrew channel is deze te verplaatsen ?
aan gezien mijn kleinkinderen er mee gaan spelen en niet per ongeluk op de verkeerde knopjes gaan drukken.
al vast bedankt
Gerhard
 
Hallo,
ten eerste complimenten voor de uitleg van de softmod.
heb eigenlijk een vraagje :
het kanaal homebrew channel is deze te verplaatsen ?
aan gezien mijn kleinkinderen er mee gaan spelen en niet per ongeluk op de verkeerde knopjes gaan drukken.
al vast bedankt
Gerhard

Daar kan ik je niet op antwoorden omdat ik dit niet weet.
 
**lees dit eens na !!
**letop : dit is enkel op eigen verantwoordelijkheid en pctuts kan hier voor niet verantwoordelijk gesteld worden .


WBFS Manager is een programma, die het mogelijk maakt Wii spellen te verschuiven naar je externe harde schijf.
Wii spellen kan je downloaden door middel van nieuwsgroepen.
Alle spellen staan in een iso voormaat. Deze is altijd 4,7 gigabyte, evenveel als het geheugen van een DVD.

Deze iso bestanden kan je alleen niet verplaatsen met Windows.
De externe harde schijf moet namelijk speciaal worden geformatteerd, waardoor Windows denkt dat hij nog niet is geformatteerd.
Ook kan Windows geen bestanden van 4,7 gigabyte in een keer op een harde schijf zetten.
Hiervoor moet je ze inpakken.
Met de WBFS Manager kan dit wel.

Ook kan je met WBFS Manager extra kanalen maken van spellen.
Als je externe harde schijf dan aanstaat, kan je in het Wii Menu je spel selecteren.
Het is eigenlijk gewoon een snelkoppeling naar het spel op je harde schijf, maar dan met dezelfde kanaalbeelden en muziek als in het disckanaal.

Belangrijk lees dit !!
Homebrew Channel - WBFS Manager




bron
 
Hallo qtex

geloof dat we mekaar niet helemaal snappen. -m-
wil eigenlijk gewoon het "kanaal" homebrew channel verplaatsen / onzichtbaar maken.
verplaatsen 2 tabbladen naar links zo dat die niet meteen in beeld is.

groetjes
Gerhard


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan