Windows 11 Vergrendelingsscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje met de opstart van mijn laptop,
met het Vergrendelingsscherm.
Om het gemakkelijk te maken heb ik een document gemaakt.
Wie weet er raad mee, en wat zou het kunnen zijn.

Bedankt bij voorbaat.

Bijlagen

is niet aan te passen .. ook het verwijderen van de sub mappen onder Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_PakketID brengt geen oplossing aan .. althans hier niet !

Wordt de spotlight-afbeelding niet meer ververst, wijzig de achtergrond dan tijdelijk naar Afbeelding of Diavoorstelling en herstart Windows.
Je haalt de Spotlight van het vergrendelingsscherm en de afbeelding van de desktop door elkaar in je uitleg. Er is nl. helemaal geen diavoorstelling mogelijk voor spotlight afbeeldingen.

ik gebruik een app om elk dag een nieuwe afbeelding te krijgen op mijn vergrendeling scherm "Daily Picture ". deze afbeeldingen zijn de zelfde als van Bing.com, https://www.microsoft.com/store/productId/9WZDNCRFK0WK de eerst keer moet je de app openen en onder aan rechts op het tandwiel klikken, en daar kan je het aan zetten het zijn niet de afbeeldingen van spotlight maar het zijn wel mooie afbeeldingen van bing.com het is een alternatief voor spotlight

1647006806805.png

Spotlight werkt perfect op windows 11 pro. Probeer dit eens. Ga naar instellingen, persoonlijke instellingen, vergrendelingsscherm. Zet bij uw vergrendelingsscherm personaliseren deze op bestand. Ga nu via windows verkenner naar C:\Users\inlognaam\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy\Settings en verwijder alles in deze map. Vevolgens ga je naar C:\Users\ilognaam\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy\LocalState\Assets en ook deze maak je leeg. Ga nu weer terug naar instellingen, persoonlijke instellingen, vergrendelingsscherm. Zet bij uw vergrendelingsscherm personaliseren deze nu op spotlight. Het kan een tijdje duren maar uiteindelijk verschijnt er een afbeelding in het voorbeeldplaatje boven uw vergrendelingsscherm personaliseren. Zo doe ik het altijd bij mijn computers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan