Smartphone vergrendelde map

Ik heb op mijn samsung s22 ultra een vergrendelde map, tegen eind maand moet ik vernieuwen van gsm en vraag mij af hoe ik die map kan over zetten naar mijn pc voor die nadien op de nieuwe gsm te zetten.

Er moet op uw s22 een app staan dat noemt “veilige map”(dit vind ie ook in het snelmenu terug)
als je dat open daar moet je naar die map gaan
op klikken en kezen “verplaatsen uit veilige map”
daar na is die map ontgrendeld en kan je ze verplaatsen

Er moet op uw s22 een app staan dat noemt “veilige map”(dit vind ie ook in het snelmenu terug)
als je dat open daar moet je naar die map gaan
op klikken en kezen “verplaatsen uit veilige map”
daar na is die map ontgrendeld en kan je ze verplaatsen
die "veilige map" is niet te vinden op mijn samsung, en de enige manier om die vergrendelde map te openen is met vingerprint ,

1 Open de Veilige map vanuit het Apps-scherm of, als je deze hebt verborgen, via Instellingen > Biometrie en beveiliging > Veilige map. 2 Voer de toegangscode in. 3 Tik op het pictogram 'Meer opties' in de rechterbovenhoek van het scherm.
grt.
Guido.

1 Open de Veilige map vanuit het Apps-scherm of, als je deze hebt verborgen, via Instellingen > Biometrie en beveiliging > Veilige map. 2 Voer de toegangscode in. 3 Tik op het pictogram 'Meer opties' in de rechterbovenhoek van het scherm.
grt.
Guido.
Dits is wat ik zie maar nergens niks te vinden voor die map op mijn pc te krijgen , heb zelfs gsm aan pc gekoppeld en vind die map niet op deze manier, als ik in die folder ga moet ik eerst wat ik houden aanvinken en dan heb ik enkel de mogelijkheid als "move' maar dan gaat dit terug naar de plaats van waar ze komen en voor dit dan terug te vinden is het een heel werk want sommige dingen zijn al van in 2006

wilde mijn bericht bewerken maar lukte niet, dus dit is wat ik nog wilde bijschrijven :
Hoe geraak ik aan die vergrendelde map (maar waarschijnlijk is er een andere manier) is door naar mijn foto's te gaan en daar dan op zoeken klikken en de eerste letters in typen , op klikken en met vingerprints openen.

Bijlagen

• Screenshot_20241101_083132_Photos.jpg
    Screenshot_20241101_083132_Photos.jpg
    21.5 KB · Weergaven: 10
Na dat je #4 gedaan heb ,dan #2
die "veilige map" is niet te vinden op mijn samsung, en de enige manier om die vergrendelde map te openen is met vingerprint ,
Om veilige map in de snel menu toe te voegen klik op
ik heb ook omring hoe de Veilige map in snel menu staat
soms staat die niet standaart in de snel menu

Screenshot_20241101_150015_One UI Home.png

daarna voeg je die toe aan uw snel menu

Screenshot_20241101_150124_One UI Home.png

als je daar in uw snel menu op Veilige map klik moet je een code ingeven

en ga de app ook open.

daar moet die map in staan ,staat ze daar niet in "Veilige map" dan kan het een systeem map zijn

Als ze er wel in staat, selecteer de map en klik op de 3 puntjes kies “verplaatsen uit veilige map”

daarna is die map ontgrendeld en kan je ze verplaatsen

en staat ze in de app " mijn bestanden "

verplaatsen naar uw pc kan je via een usb kabel en vind je uw smartphone in deze pc

je kan ook een Back-up maken van smartphone via de Samsung smart switch

of als je uw nieuwe smartphone hebt onmiddellijk naar uw nieuwe smartphone
https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/ dit is het programma voor uw pc en ook info wat het juist is

Laatst bewerkt:
Ik heb een samsung s23
Wat er in u zoekt resultaat voorkomt kom niet in mijn resultaten voor
Heb je soms een app geïnstalleerde voor mappen te vergrendelden
Ik heb android 14 nu
En volgens mij op zoek werk zou je nu ook Android 14 moeten hebben

1000006537.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan