Ik heb op mijn samsung s22 ultra een vergrendelde map, tegen eind maand moet ik vernieuwen van gsm en vraag mij af hoe ik die map kan over zetten naar mijn pc voor die nadien op de nieuwe gsm te zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die "veilige map" is niet te vinden op mijn samsung, en de enige manier om die vergrendelde map te openen is met vingerprint ,Er moet op uw s22 een app staan dat noemt “veilige map”(dit vind ie ook in het snelmenu terug)
als je dat open daar moet je naar die map gaan
op klikken en kezen “verplaatsen uit veilige map”
daar na is die map ontgrendeld en kan je ze verplaatsen
Dits is wat ik zie maar nergens niks te vinden voor die map op mijn pc te krijgen , heb zelfs gsm aan pc gekoppeld en vind die map niet op deze manier, als ik in die folder ga moet ik eerst wat ik houden aanvinken en dan heb ik enkel de mogelijkheid als "move' maar dan gaat dit terug naar de plaats van waar ze komen en voor dit dan terug te vinden is het een heel werk want sommige dingen zijn al van in 20061 Open de Veilige map vanuit het Apps-scherm of, als je deze hebt verborgen, via Instellingen > Biometrie en beveiliging > Veilige map. 2 Voer de toegangscode in. 3 Tik op het pictogram 'Meer opties' in de rechterbovenhoek van het scherm.
grt.
Guido.
Om veilige map in de snel menu toe te voegen klik opdie "veilige map" is niet te vinden op mijn samsung, en de enige manier om die vergrendelde map te openen is met vingerprint ,
Een vergrendelde map is NIET het zelfste als een veilige map ,Na dat je #4 gedaan heb ,dan #2
Om veilige map in de snel menu toe te voegen klik op .......
neen , heb geen app geinstalleerd, hoe kom ik aan die vergrendelde map, ga naar je foto's, klik op zoeken en typ in "VERGRENDELDE MAP " en dan kom ik automatisch in die map als ik mijn vingerprint heb gedaanIk heb een samsung s23
Wat er in u zoekt ............
Als ik die wil verplaatsen gaan die gewoon naar hun vroegere plaats en het zijn er teveel en de oudste is van 2007 .Als je die foto verplaatst naar een andere map