Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ook eens de test gedaan. Jammer dat er zeer belangrijke punten in ontbreken.
Ik zou er nog aan toevoegen.
U ontvangt een e-mail van uw financiële instelling om een update uit te voeren.
Het e-mail bericht bevat een link waar moet op geklikt worden om de update uit te voeren. Klikt u op de link : ja of nee
U word telefonisch gecontacteerd op naam van je financiële instelling en er word gevraagd om even in te loggen op de site van je internetbanking . Er word gevraagd om je inloggegens en wachtwoord door te geven ter controle of deze nog kloppen. Ga je in op het telefoontje : ja of nee
Ik had alleen de veiligheidscheck genoemd, omdat het een Nederlandse site betreft en de meeste info die hier gegeven wordt, alleen voor Nederlanders van toepassing is.
Zo'n veiligheidscheck is overal ter wereld van toepassing.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.