Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn pc geupdate van windows 8 naar 8.1,
Nu kan ik bij outlook 2013 de contacten niet meer aanklikken !
Hoe verwijder ik terug windows 8.1! Of bestaat er een andere oplossing!
Dank, Myleen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
indien je je voorzorgen niet genomen heb om eerst een image aan te maken van de Win8 dan is het niet mogelijk om terug te gaan van de Win8.1 naar de Win8
d.w.z. indien deze update naar de Win8.1 al 2 dagen voorbij is ..
verklaring :
tijdens het update proces van de Win8 naar de Win8.1 werd er een Windows.old map aangemaakt op de C:
met deze Windows.old map zou je een roll back kunnen doen d.w.z. dat je terug van de Win8.1 naar de Win8 kunt gaan ...
Maar deze Windows.old map word door de Windows 8.1 automatisch verwijderd na 2 werkdagen ... als deze dus al verwijderd is en je bezit een eerder aangemaakte image van de Win8 dan kun je enkel naar de Win8 vermits je de image terug zet ben je niet in het bezit van een image dan is het niet mogelijk om terug te gaan !

**er ontgaat me iets hier want ook ik heb de upgrade gedaan van de Win8 naar de Win8.1 en al mijn contacten zijn tevens ook beschikbaar in outlook 2013 als ook in de Windows Live Mail

rechtzetting : met outlook 2013 bedoelde ik in feite outlook.com
 
Laatst bewerkt:
Kan je eens een screenshot maken van je "probleem" aub?
Want het is wel raar dat een update van Windows invloed zou hebben op je Office packet.
Je gebruikt toch wel degelijk Microsoft Outlook 2013 (onderdeel van Microsoft Office Pro 2013)? Of bedoel je Outlook.com? Te openen via je webbrowser (Internet Explorer). In dit geval is het een issue van IE (11).
 
Heb mijn pc geupdate van windows 8 naar 8.1,
Nu kan ik bij outlook 2003 de contacten niet meer aanklikken !
Hoe verwijder ik terug windows 8.1! Of bestaat er een andere oplossing!
Dank, Myleen
 
Heb mijn pc geupdate van windows 8 naar 8.1,
Nu kan ik bij outlook 2003 de contacten niet meer aanklikken !
Hoe verwijder ik terug windows 8.1! Of bestaat er een andere oplossing!
Dank, Myleen

Het hulpprogramma Analyse en herstel uitvoeren vanuit het onderdeel Software

Klik op Start en op Configuratiescherm.
Dubbelklik op Software, klik op Microsoft Office 2003 en klik op Wijzigen.
Klik in het dialoogvenster Microsoft Office 2003 Setup op Opnieuw installeren of herstellen en klik op Volgende.
 
je gebruikt dus de Microsoft Office outlook 2003 , wel de ondersteuning van deze word op 8/04/2014 volledig stop gezet !
d.w.z. er worden dan geen updates meer uitgebracht voor deze versie .
**wat je probleem betreft heb ik je de mogenlijkheden eerder al meegedeeld ..bericht 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan