van vista terug naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zijn het de hardwarefabricanten die nieuwe drivers moeten maken, simpel als dat.
Mijn pc is 2.5 jaar en heeft vista met sp1.
Vraag u liever eens af waarom enkel laptop last hebben en low end pc.
In een desktop ken ik geen enkele die met vista goed, en met sp1 slecht draait, zelfs die asrock van +4 jaar draait sp1.
Microsoft levert in xp hardwareondersteuning voor apparatuur van 20 jaar geleden tot vandaag.
Dat kunnen ze nooit blijven houden.
De hardwarefabricanten stoppen na 2 jaar met drivers maken voor je product en daar valt niemand over.

beste mensen..... ms bied ondersteuning voor xp tot 2014 , dus als je nu een nieuwe pc aanschaft , biinen 6 jaar is die ook naar schroothoop , dus waarom een onbetrouwbaar os kopen , dus hasta la vista de pot op , bij mij op de werkvloer zijn onlangs 150 nieuwe pc en of laptops gekomen en je gelooft het nie ...... met xp ....:applaus::applaus: . ik heb er ook een nieuwe gekocht enne ja ja met xp dus de zwans over het niet meer beschikbaar zijn is flauwe kul , en het is een 'nec ' , vista ultimate compatible , wat moet je nog meer ???
gewoon de verkoper zeggen : geen vista , anders een andere winkel en het is rap opgelost .
het moet me van het hart dat er nog zoveel mensen zich aan de reklame laten vangen ;!

Gabriel, wat is er zo negatief aan Vista dat je Vista naar de eeuwige jachtvelden wilt sturen.:rant:
Toen XP uit kwam kregen ook veel mensen het gebrek maar nu willen ze niks anders meer

@ Geeske / nijltjetweety
waarom zou er iets mis zijn met hasta la vista ??

Toen XP uit kwam kregen ook veel mensen het gebrek maar nu willen ze niks anders meer

citaat van Geeske ..... ik lees verkeerd ?? waaarom al die downgrade mogelijkheden ??
waarom al die heischa rond de verkeerd lopende verkoop van nieuwe pc's ?? wie een klein beetje IT volgt zie wel meer tussen de regels , enne noteer ik ben zeker niet tegen vernieuwingen , maar allé de moeten wel beter zijn enne minder zorgen geven , dat was toch de bedoeling ??? of zijn met z'n allen dermate verwent dat we het verschil nie meer kennen .... vista is nie slecht als je het gebruikt waarvoor het bestemd is , en dat is met alles zo

Ik zit dagelijks op fora.
Kijk eens naar de lopende pc-problemen.
1 die downgrade wil maar niet echt een reden kan opgeven, een die last heeft met de verteller in vista, en een 10tal die een vastzittende XP hebben.
Xp problemen zat op alle fora, en jij vind vista geen verbetering??
Sinds vista heb ik tijd genoeg om de verbouwingen hier af te werken en admin te spelen op forum.
Dat is wel anders geweest.
Dankzij de voorstanders van XP gebeurt er op het forum nog eens iets.

Bijlagen

• de problemen van vandaag.jpg
    de problemen van vandaag.jpg
    50.7 KB · Weergaven: 116
jongens en meisjes,

sorry voor de onderbreking,maar dit topic gaat niet over de vraag als xp of vista goed is.:shame:
Er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn. Kunnen we dan on topic blijven?

De vraag is of het wel gaat.

Mijn mening is: het gaat maar zie dat je de juiste drivers vindt. Of kijk als er xp drivers voor je hardware zijn. Ofwel downgrade via microsoft,moet lukken dacht ik zo. (niet?)

Wij wachten nog steeds op een reactie van Fifietje.
Zodra die er komt kan er een slotje op wat mij betreft hoor.
Alleen weet ik niet of ons lid nog zin heeft na ons gekibbel om dit alsnog te doen.
Ik kan daar perfect in komen trouwens.
Bedankt voor je reactie Ben.

Over de downgrade drivers van vista naar XP ,de fabrikant van je pc heeft die meestal voorradig door de enorm vraag er naar ...zo was het toch bij acer en dell.je hebt meestal sata drivers nodig om XP op je pc te krijgen .

al gehoord van dualboot ?? vista - xp - w2k - w98 - enz ...ook win7 (resent ) enkel het opstart boot.ini selekteren en vooruit we zijn weg .......er is ergens een idioot geweest die kon meer als 140 os 'es opstarten , allé voor de lol

het OS vista voorziet sowieso downgrade :p

Hier komt geen reactie meer op.
Even melden hoever het staat graag.

Ook moet ik nog meegeven dat downgrade alleen gratis is (was) bij vista ultimate en vista buissiness.
Om de home premium of home basic te downgraden moet je betalen.
Ik weet niet of downgrade nog kan vandaag.
Als je ruimte genoeg hebt op je schijf, maak dan een partitie aan en zet er in dualboot xp op.
Het mag gerust een illegale copy zijn van xp.
Je krijgt aan het eind van de installatie de mogelijkheid om telefonis (gratis 0800 nummer) te activeren.
Dan kan je je uitleg doen bij microsoft Vilvoorde.

PS je vista zal niet meer bereikbaar zijn.
Wil je je vista opnieuw gebruiken, dan kan ik je een goed programma bieden.
Laat maar weten als dat nodig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan