Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal ,
Op mijn computer is door de fabrikant destijds windows 7 32 bits geinstaleerd dat was eigenlijk niet nodig want het moederbord kan wel een 64 bits versie aan.
Nu wil ik een 64 bits windows 7 instaleren maar ik vraag me af of ik ook nog wel een paar van de oude programmas (x86) kan gebruiken of moet ik dan allemaal 64 bits programmas instaleren? misschien een domme vraag maar misschien kan iemand me inlichten.
vriendelijke groet
 
Bedankt dus als ik het goed begrijp zet het systeem de progjes automatisch in de goede mappen of moet ik dit handmatig doen?
Hoewel deze vraag niet in het goede forum word gesteld dan kan ik toch ook windows 8 installeren die werkt toch met dezelfde drivers als w7 maar werken dan dezelfde programmas nog of moet ik dan de drivers aanpassen.
ik heb begrepen dat W8 in grote lijnen dezelfde drivers als W7 gebruikt
 
ja tijdens het installeren van de programmas worden deze vanzelf in de juiste map geplaatst .
groten deels heb je gelijk dat de win8 met de drivers werken van de win7 ( de raad die ik mee geef is haal eerst de nodige drivers op en bewaar deze bijv : op een stick of een cd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan