Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

ik heb sinds begin dat ik deze pc heb problemen met mijn usb poorten,er werkt namelijk geen enkele.

1 x WESTERN DIGITAL Caviar SE16 (250 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 16 mb, 3.5") (WD2500KSRTL2) = 62,69 €
1 x SAMSUNG DVD ReWriter SH-S203B (20x, sata, double layer, nero software, black) (SH-S203B/BEBN) = 30,72 €
1 x SAMSUNG DVD ReWriter SH-S203D (20x, sata, double layer, lightscribe, black) (SH-S203D/BEBE) = 25,59 €
1 x ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx) (0761345-08142-9) = 98,37 €
1 x INTEL CORE 2 QUAD Q6600 (2.4 ghz, 1066 mhz, 8 mb, s775, 105 watt, boxed) (BX80562Q6600) = 242,07 €
1 x GIGA-BYTE GA-P35-DS3 (P35, pci-e & onboard, ddr2, sata/300, 7.1 channel, raid) (GA-P35-DS3) = 94,72 €
1 x XFX Geforce 8800GT (640 mhz,512 mb,DDR3,1900 mhz,256 bit,10,fan) (PV-T88P-YDEX) = 236,24 €
1 x MICROSOFT Windows Vista Home Premium 64bit NL OEM (66I-00796) = 99,85 €
1 x OCZ Titanium DC (4096 mb, 800 mhz, CL4, 2.1 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2) (OCZ2T800C44GK) = 139,74 €
1 x GIGA-BYTE wlan card (pci, 54mbps) (GN-WP01GS) = 17,48 €
1 x OEM Free Assembling and Configuration (p4p00001) = 0,00 €


Het probleem is,ik heb net een usb muis gekocht,een razer lachesis, ik steek hem in de usb poort, hij maakt geluidje zoals normaal, maar dan wil ie niet werken, vraagt iets van stuurprogramma installeren, maar dat vindt hij nooit..heb de chipset drivers van mijn moeder re-installed,geen verschil... Wat kan hier het probleem zijn? En kan iemand me helpen,aub.

Ik nam de muis mee naar vriend met bijna zelfde setup en vista 64,steek hem in usb poort daar,werkt meteen,vraagt niet eens om iets te installen,alles gaat vanzelf...

niets werkt,
heb 2 verschillende muizen geprobeerd en een digitale camera... niets werkt,steeds vraagt ie om stuurprogramma's te installeren maar hij vindt ze niet...

http://img37.picoodle.com/img/img37/...mm_5d7e3e3.jpg

http://img37.picoodle.com/img/img37/...9m_5deaf48.jpg
 
zijn dit de usb poorten van je moederbord? Zoja,installeer de driver voor usb poorten via de cd van je moederbord.

Of zijn dit extra usb poorten?Deze zou de driver zo moeten vinden.
 
Heb je de chipset drivers die er stonden gedeinstalleerd voor herinstall?
Dat moet je eerst doen als ze er niet goed opstonden.
Heb je updates voor jr systeem via windows update dan moeten die ook eerst weg, ze kunnen conflicten geven met de drivers van de fabricant zelf.
 
Heb je de chipset drivers die er stonden gedeinstalleerd voor herinstall?
Dat moet je eerst doen als ze er niet goed opstonden.
Heb je updates voor jr systeem via windows update dan moeten die ook eerst weg, ze kunnen conflicten geven met de drivers van de fabricant zelf.

bedoel je dan alle windows updates? zoals sp1?

heb net een firmware update van mijn dvd-rw gedaan,alles verliep perfect,ik start opnieuw op en hij heeft net dezelfde error als bij de usb's dat ik moet het stuurprogramma installeren...

wat is hier toch aan de hand? mijn dvd-rw werkt nu dus nog enkel als cd en dvd lezer,kan geen meer schrijven ook niet.
 
Oei, ik had de rest nog niet gelezen.
Als je de vista dvd hebt kan je gewoon onder vista de setup starten en een upgrade uitvoeren van je huidige systeem.
Er moet iets foutgelopen zijn tijdens het installeren van vista.
Ga eerst eens naar start/bureauaccessoires en kies uitvoeren.
Typ daar exact sfc /scannow.
Ik denk niet dat het zal werken maar anders rest er enkel die upgrade denk ik.
 
Oei, ik had de rest nog niet gelezen.
Als je de vista dvd hebt kan je gewoon onder vista de setup starten en een upgrade uitvoeren van je huidige systeem.
Er moet iets foutgelopen zijn tijdens het installeren van vista.
Ga eerst eens naar start/bureauaccessoires en kies uitvoeren.
Typ daar exact sfc /scannow.
Ik denk niet dat het zal werken maar anders rest er enkel die upgrade denk ik.

wat doet dat uitvoercommando juist?

en kan ik die vista cd daar veilig laten overlopen?
 
Ben deze even uit het oog verloren, daar zit graspop voor iets tussen.
Dat commando scant alle beveiligde windowsbestanden.
Als er ontbreken worden deze gewoon van de cd/dvd geplukt en ingevoerd zodat alle bestanden van je besturingssysteem aanwezig zijn en op de juiste plaats staan.
Als het probleem dieper zit kunnen we nog verder kijken.
Heb je dit al uitgevoerd?
 
Ben deze even uit het oog verloren, daar zit graspop voor iets tussen.
Dat commando scant alle beveiligde windowsbestanden.
Als er ontbreken worden deze gewoon van de cd/dvd geplukt en ingevoerd zodat alle bestanden van je besturingssysteem aanwezig zijn en op de juiste plaats staan.
Als het probleem dieper zit kunnen we nog verder kijken.
Heb je dit al uitgevoerd?

heb geformatteerd en toen werkte alles weer normaal,raar maar waar,toch bedankt;
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan