URL niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Betreffende de post van Philip

dan zie ik de url niet staan op de pagina

1742848179599.png

ik weet niet of je ook kan klikken op meer informatie en op krijg ondersteuning?

Hoe komt het dat ik geen URL zie, dit in Firefox, ook niet in Chrome?
Iemand een idee.

Bedankt,

Ed

Je zoekt achter spoken hoor ! Als je erop klikt en de bedoelde site opent zich ... wat zat er dan achter die knop dacht je ?
Inderdaad, een URL ofte link.

Het werkt dus zoals het verondersteld wordt te werken ... iedereen gelukkig.

Nee ik kan er niet op klikken op meer info en krijg informatie de door u aangemaakte kadertjes

Maar wel op de knop rechts meer informatie, dat aardbei zei.

Normaal staat er boven toch een link, ik heb de knoppen meer info en ondersteuning eigenlijk nooit gezien, enfin het is me nooit opgevallen.

Soit, iedereen gelukkig, een beetje verwarrend maar wel een verbluffend resultaat. Kwam juist van pas want ik was aan het mailen met Google one support over Google drive.

Weet je als je de desktop app Google drive voor de pc installeert dat de grote die daaronder staat niet klopt met de grote van de drive online, ik bedoel, de ingenomen ruimte. Enfin ik geef het maar mee.

Toffe link, merci.

Groetjes

Ed

Laatst bewerkt:
Dit is mijn laatste poging om het uit te leggen, met handen en voeten.

Bij het onderdeel downloads staat normaal gezien rechts een knop
1742936337332.png
maar aangezien er bij een online app niets te downloaden valt is die er die bij dit topic niet...

Lager in de rechterkolom zie je bij veel van deze items 1 tot 3 gelijkaardige knoppen.

1742936463751.png
soms zijn er dat 3, soms maar één, afhankelijk van de inhoud die we bij het aanmaken van het item hebben meegegeven. De eerste brengt je in de berichten of discussie met medelezers waar je berichten kan plaatsen, net zoals op elk ander subforum maar de 2 andere zijn specifiek voor het subforum van de downloads.

Achter die knoppen steekt indien gebruikt géén tekst - maar een doorverwijzing ofte link naar een andere site of een ander topic. Dit kan een adres zijn binnen het PCTuts forum maar vaak (meestal) brengt het je gewoon naar een andere site waar je meer informatie kan vinden, respectievelijk support of ondersteuning kan vragen als de aanbieder van de freeware die aanbiedt.
Wij dragen er zorg voor dat bij elk van deze items naar de juiste pagina van de website van de producent van de software wordt verwezen.

In dit specifieke geval zit achter de beide knoppen dezelfde link en die brengt je naar de pagina van FileRev waar je de online app kan gebruiken.

Ja dat heb ik nu voor de eerste keer gezien na al die jaren, kan ook niet alles weten natuurlijk. Je kan ook rechtstreeks de link plaatsen in uw uitleg toch, vind ik logisch. Als je nieuwsbrieven leest staat daar toch soms ook, meestal in een andere kleur, blauw de link naar het onderwerp. Enfin soit, No need for further explanation, I get it.
Mercikes

Ja dat heb ik nu voor de eerste keer gezien na al die jaren, kan ook niet alles weten natuurlijk. Je kan ook rechtstreeks de link plaatsen in uw uitleg toch, vind ik logisch. Als je nieuwsbrieven leest staat daar toch soms ook, meestal in een andere kleur, blauw de link naar het onderwerp. Enfin soit, No need for further explanation, I get it.
Mercikes
de directe link is er wel. Wel goed kijken!

Bijlagen

• Nieuw - Bitmapafbeelding.jpg
    Nieuw - Bitmapafbeelding.jpg
    32.2 KB · Weergaven: 19
Ik stel voor dat ik dit afsluit want op de suggesties, die overigens achterhaald zijn, wordt elke keer naast de kwestie gereageerd, alsof TS iets anders verwacht dan de bedoelde werking van die links/knoppen. Hopeloos !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan