Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Bij het uploaden van een groot bestand(2,16 GB) stopt de upload op 92%.

Heb dus wel een Premium account bij SpeedyShare.
Kan het zijn dat er een limiet is,want bij kleinere bestanden gaat alles prima.

mvg.
 
nog thans zeggen ze bij SpeedyShare het volgende ..

. functies


•Sleep uw bestanden door muis en drop ze in het browservenster terwijl u op de upload pagina zit.
Uw bestanden worden geselecteerd voor uploaden.
Ondersteund door alle moderne browsers (Mozilla FireFox of Google Chrome)

•Selecteer meerdere bestanden in de juiste dialoog door Ctrl ingedrukt te houden of door meerdere bestanden te selecteren met de muis.
Het is ook mogelijk om meer bestanden toe te voegen aan onze upload een voor een, als je browser geen multiple file input te ondersteund.

Ondersteuning voor het hervatten van een mislukte upload

- als uw verbinding is verbroken of verloren tijdens het uploaden, zal je upload terug gedraaid worden en dit tot maximaal 1MB en dit tot de laatste bevestigde positie behaalt werd .
Het proces is volledig automatisch, en heeft géén hulp nodig van de gebruiker.

Onbeperkte upload size
- alle gebruikers kunnen bestanden van elke grootte uploaden.
De grootte van de te üploaden bestanden is onbeperkt, evenals de totale grootte van je uploads.
Houd er echter rekening mee, dat er een file-limiet voor gratis downloads, dus het is aangeraden om uw grote bestanden in kleinere delen splitsen om het downloadbaar te maken voor de gratis gebruikers van SpeedyShare.

•Nieuwe technologieën
- SpeedyShare ondersteunt volledig alle toekomstige technologieën en standaarden, waaronder de vijfde herziening van de HTML-standaard (HTML5) en Internet Protocol versie 6 (IPv6).
Wij staan ​​te popelen om nieuwe functies en functionaliteiten toe te voegen als ze zich voordoen.

je zegt over een premium account te beschikken wel dan bezit je al de opties ; Get Premium - Speedy Share - upload your files here

het zal waarschijnlijk aan je verbinding ( provider) liggen ...

opmerking : men geeft wel de raad om grootte bestanden op te splitsen in meerdere kleinere bestandjes ....
bijv : je wilt een iso file van 3GB uploaden wel dan verdeel je deze met winzip , winrar of 7zip in meerdere kleine bestandjes van 100mb ( .rar )
 
Daar had ik nog niet aan gedacht.Is nu opnieuw aan het oploaden(nog 9u te gaan),maar als de upload nu faalt ga ik zeker de file in twee-en kappen;)
bedankt.
 
Heb nog eens geprobeerd en upload weer op 92% stilgevallen.
Er moet wel iets zijn waar een limiet op staat (denk ik)
Van speedy share zelf krijg ik geen antwoord!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan