Upgraden naar Windows 10 is nog steeds gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Begin november werd bekend dat Windows 7 nog altijd erg populair is. Het os was toen met een flinke marge nummer twee, met Apple's Mac OS X 10.15 op plek drie. Microsoft zal er alles aan doen om mensen over te halen over te stappen op zijn nieuwste besturingssysteem.

Lees verder bij de bron

089876_os-versies.jpg
 
Ik had Chrome OS wel wat hoger in de ranking verwacht eerlijk gezegd. Ikzelf zou daarmee genoeg hebben, maar ik speel heel graag mijn dagelijks rondje Asphalt 8, dat kan helaas niet op een Chrome OS netbook. Anders had ik nu een 3 jaar jonge Chromebook gehad in plaats van deze Medion laptop die dit jaar 10 jaar word.
 
Ook mijn ervaring : een gebruiker van een Chrome Netbook kiest er voor op basis van een paar duidelijke voordelen, maar eigenlijk is het géén vervanger voor een Windows PC of Mac ... wel een aanvulling.
Mijn dochter gebruikt een netbook voor notities tijdens de (voor zover die er nog zijn) fysieke lessen in de aula, maar start thuis toch altijd meteen haar laptop HP Elitebook op voor andere taken, verdere verwerking van notities (uit de Cloud te halen dan), printen, muziek beluisteren, browsen, etc...
Sommigen van die zaken kan een Netbook ook maar niet allemaal en dus zit je toch nog vast aan die full PC. Echte doorbraak van een Netbook zal er pas komen van zodra die ook al die zaken aankan maar ... dan is het géén Netbook meer veronderstel ik :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan