Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan geen updates instaleren , downloaden is geen probleem maar verder gaat het niet .
Niet automatisch en niet handmatig . De oplossing die ik van Microsoft kreeg gaf geen soelaas . Zijn er mensen die dezelfde problemen hadden en die het wel opgelost hebben , dan graag een reactie .
Alvast bedankt voor eventuele tips ,
Bolleke
 
Ik kan geen updates instaleren , downloaden is geen probleem maar verder gaat het niet .
Niet automatisch en niet handmatig . De oplossing die ik van Microsoft kreeg gaf geen soelaas . Zijn er mensen die dezelfde problemen hadden en die het wel opgelost hebben , dan graag een reactie .
Alvast bedankt voor eventuele tips ,
Bolleke

weet niet of het gaat helpen maar probeer eens met je firewall uit te schakelen en dan te installeren moet het dan nog niet lukken eventueel ook virusscanner.
 
Ik had dat eens na enkele programma's te testen en terug weg te doen.
Ik heb toen ccleaner gebruikt en het register gescand met regseeker.
Dan een volledige versie van error repair erover (betalend program) en de volgende dag lukte het wel.
Kijk eens na wat je de laatste tijd hebt gedaan op de pc.
De updates zijn beschikbaar en download gaat ook, er moet een registerfout zijn of iets dat de installatie verhinderd.
Gaat het over 1 update of over alle.
Algeprobeerd met 1 update per keer?
Het kan zijn dat 1 van de updates al aanwezig is, heb ik ook eens gehad.
Laat eens naar nieuwe updates zoeken, dan staan er enkel de updates op die je nog nodig hebt.
De updates voor mijn hardware kan ik ook niet installeren als de drivers van de fabricant reeds zijn geinstalleerd.
Ik verwijs nog even naar rudi zijn vraag.
 
Systeemherstel naar eerder punt?
Of start/uitvoeren met opdracht 'sfc /scannow' (let op spatie).
Desnoods in windows een upgrade starten in windows met de installcd.
Ik vrees ervoor en waarschijnlijk heb je deze opties al uitgevoerd.
Hopelijk komt er nog iemand met een oplossing.
Ik ga morgen nog eens zoeken, moet straks werken.
Kan je eens meegeven welke updates je niet geinstalleerd krijgt, misschien moet je eens kijken bij optionele updates.
En wat stelde microsoft voor? zet de link eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan