Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Ik heb een schone install van vista ultimate x64, dan sp1 volledig geinstalleerd en 14 updates erbijgezet.
Wat gebeurt er vandaag?
Eens kijken of er updates zijn op de reeds geinstalleerde updates, dan krijg ik ineens foutcode 80072ee2.
Via help word gemeld dat het zoeken naar updates niet kan worden uitgevoerd door de instellingen van de firewall.
Nu ik er nog niet mee heb gewerkt (welja tot nu dan he) en ook nog niets heb geinstalleerd moet het de standaard windows firewall zijn he.
Heb ik uitgezet en blijkt weer dat microsoft nog maar eens zijn eigen vijand was.
't is ver gekomen als de eigen updates al worden geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Van windows mag je alles verwachten is nu betalend en altijd problemen mee.
Zoals een moderator hier van linux al zij beter linux en is gratis.
 
Van windows mag je alles verwachten is nu betalend en altijd problemen mee.
Zoals een moderator hier van linux al zij beter linux en is gratis.

Ik weet wie je bedoelt hoor, ik heb dat van hem ook al gehoord in pm.
Nuja, toc raar dat ik de firewall moet uitzetten voor ik de 1e x een update kan uitvoeren.
Ik ga maar eens een andere firewall uitproberen.
Ik denk dat het probleem word veroorzaakt door spionage van microsoft zelf, die zoeken steeds naar illegale windowscomputers.
Waarschijnlijk reageert de windows firewall daarop.
Heeft er iemand een tip voor goede firewall?
Ik ga in elk geval eens kijken in de betreffende sectie op het forum.


PS na het uitzetten van de firewall lukte het updaten wel hoor, geen probleem, ik stel me enkel de vraag waar de mensen van microsoft allemaal mee bezig zijn.
Als ze om te beginnen de productkey noodzakelijk maken voor installatie van hun soft word het moeilijker om illegale dingen te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan