Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo mensen,
Ik heb eens ubuntu op mijn pc gezet, maar omdat het totaal niet beviel heb ik de boel er vanaf gehaald.Nu heb ik bij het opstarten alsmaar dat keuze menu met w7 en ubuntu> weet iemand hoe je die ubuntu uit die bmr kan verwijderen? groeten bennie
 
typ msconfig in je zoekvenster..
klik met rechts op msconfig.exe kies uitvoeren als admin..
open de tap computer opstarten ..
je zie nu 2 regels staan ,de win7 staat in het blauw ..
selecteer de andere en klik op verwijderen ..
klik op toepassen en ok
***dit zou het moeten doen ...afhankelijk van welke win7 versie je gebruik ...

indien dat niet geholpen heeft dien je de installatie dvd te gebruiken Bekijk bijlage 7878
 
Laatst bewerkt:
ik heb beide opties uitgeprobeerd, maar ik blijf maar zitten met dat keuze menu:w7/ubuntu; sla ik die ubuntu aan, dan komt er nix anders dan dat hij de file ubuntu/winboot niet kan vinden;dat zal wel kloppen want dat ubuntu is verwijderd. alleen bij opstarten is dat niet gelukt om er vanaf te raken.nog oplossingen bekend? gr bennie
 
de optie die er nu nog overblijft ; is moeîlijker daar je easybcd ga moeten gebruiken ...ik ben eigenlijk verbaast dat je zegt dat ook de opstartherstel niet heeft gewerkt !!!
download easybcd vanaf hier neem de external mirror 1.exe
 
die easybcd liet idd die ubuntu zien en die was dus zo verwijderd, alleen het wonderlijke is dat nog steeds bij opstarten dat keuzemenu opent met alleen nog w7 en dan moet je of drukken of 30 seconden wachten tot hij zelf doorgaat. gaat dat nog lukken denk je? bedankt voor de nuttige steun tot zover! bennie
 
nu gebruik je de opstart herstel methode met de installatie dvd of de recovery
 
tis opgelost hor; ik ben nog ff terug naar easybcd gegaan en zag bij edit boot menu staan skip bootmenu:die aangezet en het gaat weer zoals voorheen! nogmaals thx voor de hulp en ondersteuning! hart gr. bennie h
 
graag gedaan ...bij deze zet ik hier dan een slotje op ... fijn weekend

je weet pctuts is er voor u ...en mondelinge reclame is nog altijd de beste reclame ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan