Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste gebruikers
Ik werk met Ubuntu geïnstalleerd via de live cd
Als deze live cd opstart heb ik een opstart geluid, na installatie niet waar kan ik deze vinden
Dan had ik het verkeerd begrepen @Ankejapa
Zelf werk ik nog met Ubuntu 22.04 maar die geeft ook geen opstartgeluid. Zowel mijn laptop als desktop starten stilletjes op. Dat opstartgeluid moet je handmatig instellen.
Dat instellen kan via deze handleiding.
Heeft jouw computer meerdere audio chips? In dat geval kan je een selectie maken bij Instellingen -> Geluid -> Uitvoerapparaat.
Mocht bovenstaande niet werken dan is de volgende stap het onderzoeken of jouw geluidskaart wel wordt herkend en de juiste driver heeft.
Dan had ik het verkeerd begrepen @Ankejapa
Zelf werk ik nog met Ubuntu 22.04 maar die geeft ook geen opstartgeluid. Zowel mijn laptop als desktop starten stilletjes op. Dat opstartgeluid moet je handmatig instellen.
Dat instellen kan via deze handleiding.
Gouwepeer bedankt voor je antwoord ik dacht dat ik iets verkeerd deed. Ik heb u handleiding gevolgd en het werkt .Teven ben ik gelijk gaan registreren op uw website
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.