Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de nieuwe cd's ( 10 stuks ) besteld via https://shipit.ubuntu.com/ , zij komen toe bij mij binnen 4 à 6 weken .
Wie er dan een wenst dient het maar te vragen . Ik laat wel iets weten als ze zijn toegekomen .
Anders kan je nu ook reeds Uw eigen een cd bestellen via bovenstaande link
 
Laatst bewerkt:
zorro

ik heb ubuntu ook gebruikt maar ik vind het heel ingewikkeld hoor dus vandaar blijf ik toch maar bij windows

Eigenlijk heeft de komst van windows ons het allemaal gemakkelijk gemaakt. Het heeft ons afgeleerd van logisch nadenken enz........
Ik ben ooit begonnen met een homecomputer een commodore64. Moest je zelf een programmatje schrijven in Basic om dat ding te laten opstarten. Software bestond ook voor dat ding nog niet, en moest je zelf kleine programmatjes leren schrijven in Basic.En Linux kun je hiermee wat vergelijken. Met windows hoef je eigenlijk niets meer te doen. Computer aanzetten en hij is klaar voor gebruik.
Nu zijn we 30 jaar later en is er een grote nood aan programmeurs, wat maar logisch is ook. Van in de kleuterklas leert men een computer gebruiken, maar van de basiskennis word niets aangeleerd.
 
Laatst bewerkt:
zorro



Eigenlijk heeft de komst van windows ons het allemaal gemakkelijk gemaakt. Het heeft ons afgeleerd van logisch nadenken enz........
Ik ben ooit begonnen met een homecomputer een commodore64. Moest je zelf een programmatje schrijven in Basic om dat ding te laten opstarten. Software bestond ook voor dat ding nog niet, en moest je zelf kleine programmatjes leren schrijven in Basic.En Linux kun je hiermee wat vergelijken. Met windows hoef je eigenlijk niets meer te doen. Computer aanzetten en hij is klaar voor gebruik.
Nu zijn we 30 jaar later en is er een grote nood aan programmeurs, wat maar logisch is ook. Van in de kleuterklas leert men een computer gebruiken, maar van de basiskennis word niets aangeleerd.

Tegenwoordig kan ubuntu dat ook allemaal hoor.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de nieuwe cd's ( 10 stuks ) besteld

Waarom bestel je 10 stuks? Ben je een Ubuntu Steunpunt? Ik heb voor twee versies zo'n cd besteld. Nu download ik ze gewoon. Met de huidige internetverbindingen is dit totaal geen probleem.
Zo'n cd wordt best enkel besteld wanneer je echt niet anders kan.
Voor Canonical kost het ook geld om deze te verzenden.
 
Waarom bestel je 10 stuks? Ben je een Ubuntu Steunpunt? Ik heb voor twee versies zo'n cd besteld. Nu download ik ze gewoon. Met de huidige internetverbindingen is dit totaal geen probleem.
Zo'n cd wordt best enkel besteld wanneer je echt niet anders kan.
Voor Canonical kost het ook geld om deze te verzenden.

Ja ik ben een Ubuntu steunpunt
 
Met de huidige internetverbindingen is dit totaal geen probleem.

Inderdaad, met de huidige internetverbindingen zou dat geen probleem meer mogen zijn. Hangt dan ook af bij welke provider je een internet abonnement hebt.
Net hetzelfde met GSM operatoren. Wij schenken de goedkoopste abonnementen voor je mobiele gsprekken, tot je een abonnement neemt, en men jou meer niet kan bereiken, dan dat men jou wel kan bereiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan